Tryghedscanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2014

Familie

DortheL skriver:

Den er billigere :-) Tryghedsscanning gav vi 500 for. Kønsdcanning skal vi give 400 for :-) 

Hold da op, troede at en kønscanning kostede en formue 

Måske jeg skal prøve at stole på at alt går som det skal, men det kunne bare være dejlig med et lille hint. Men en tidlig kønscanning er også tiltalende 

Må se hvad min utålmodigehed ender med 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2014

msmukke

Familie skriver:

Hej alle sammen 

Jeg går lidt og overvejer en tryghedscanning, men det kommer også lidt an på hvor det er muligt for mig at få sådan en? Jeg bor nogle km udenfor Struer, og vil bare være sikker på at alt går vel.

Jeg er gravid for første gang og er i dag 6+0 

Nogle som er lidt klogere på dette end mig eller har andre gode råd, så skriv endelig 

Vi bor åbenbart ikke voldsomt fra hinanden. Er selv 6+2 ( mener vi har skrevet sammen) jeg skal til en trykheds scanning i Herning på lørdag. Søgte bare På scanninger i Herning. Sidste gang var jeg i Silkeborg men Herning er meget nemmere skal give 450kr

Anmeld

2. december 2014

Familie

msmukke skriver:

Vi bor åbenbart ikke voldsomt fra hinanden. Er selv 6+2 ( mener vi har skrevet sammen) jeg skal til en trykheds scanning i Herning på lørdag. Søgte bare På scanninger i Herning. Sidste gang var jeg i Silkeborg men Herning er meget nemmere skal give 450kr

Hej jeg mener også vi har haft skrevet sammen i en anden debat før 

Kunne godt forestille mig at det er lettere at tage et besøg til den i Herning. Det bliver spændende for dig at komme dertil og formentlig se det lille hjerte slå! 450kr er ikke så galt for sådan en skanning, men håber at jeg kan vente indtil midten af januar hvor der er nakkefoldskanning  Tålmodighed er ikke lige min stærke siden hehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.