Tryghedscanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.483 visninger
12 svar
3 synes godt om
1. december 2014

Familie

Hej alle sammen 

Jeg går lidt og overvejer en tryghedscanning, men det kommer også lidt an på hvor det er muligt for mig at få sådan en? Jeg bor nogle km udenfor Struer, og vil bare være sikker på at alt går vel.

Jeg er gravid for første gang og er i dag 6+0 

Nogle som er lidt klogere på dette end mig eller har andre gode råd, så skriv endelig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2014

Nystart

Familie skriver:

Hej alle sammen 

Jeg går lidt og overvejer en tryghedscanning, men det kommer også lidt an på hvor det er muligt for mig at få sådan en? Jeg bor nogle km udenfor Struer, og vil bare være sikker på at alt går vel.

Nogle som er lidt klogere på dette end mig eller har andre gode råd, så skriv endelig 

Så er det tætteste og bedste sted i silkeborg :-) ved scannings jm,erne 

Anmeld

1. december 2014

DortheL

Familie skriver:

Hej alle sammen 

Jeg bor i Holstebro. Det nærmeste jeg kunne finde, er Silkeborg. Så kan kun anbefale scannings-huset. 

Og stort tillykke :-) 

Anmeld

1. december 2014

Familie

Nystart skriver:

Så er det tætteste og bedste sted i silkeborg :-) ved scannings jm,erne 

Der er godt nok et stykke vej til, men tak nu må vi se om jeg kan holde ventetiden ud hehe.

Anmeld

1. december 2014

Familie

DortheL skriver:

Jeg bor i Holstebro. Det nærmeste jeg kunne finde, er Silkeborg. Så kan kun anbefale scannings-huset. 

Og stort tillykke :-) 

Mange tak 

Syntes der er rimelig langt til Silkeborg  Må se om jeg kan vente helt til min første scanning ellers må vi jo ud på en køretur hehe.

Det kunne bare være så rart at vide at det som er i maven er levende og udvikler sig 

Anmeld

1. december 2014

DortheL

Familie skriver:

Mange tak 

Syntes der er rimelig langt til Silkeborg  Må se om jeg kan vente helt til min første scanning ellers må vi jo ud på en køretur hehe.

Det kunne bare være så rart at vide at det som er i maven er levende og udvikler sig 

Ja, det er selvfølgelig noget af en tur. Vi slog det bare sammen med besøg ved svigerforældrene bagefter

Anmeld

1. december 2014

Lisette W

Jeg talt med min læge om mit behov for at se at alt var som det skulle være, og at der faktisk var en baby inden i maven. Han henviste mig derefter til en gynækolog som foretog tryghedsskanningen. Det er gratis når du får en henvisning fra lægen. 

Anmeld

1. december 2014

Familie

Lisette W skriver:

Jeg talt med min læge om mit behov for at se at alt var som det skulle være, og at der faktisk var en baby inden i maven. Han henviste mig derefter til en gynækolog som foretog tryghedsskanningen. Det er gratis når du får en henvisning fra lægen. 

Jeg kan prøve at snakke med lægen omkring min bekymring. Jeg skal derned d. 23/12, så kan det være jeg er heldig Sidst jeg fik tjekket min urin og lavet vandrejournal osv. der foreslog hun at jeg kunne få en gynækologisk undersøgelse når jeg kom næste gang for så kunne hun mærke udviklingen i livmoderen, hvilket var for tidligt at kigge efter sidst jeg var ved lægen.

Måske sådan en undersøgelse kan give klar besked omkring hvorvidt at fosteret er i live  

Anmeld

1. december 2014

Familie

DortheL skriver:

Ja, det er selvfølgelig noget af en tur. Vi slog det bare sammen med besøg ved svigerforældrene bagefter

Det var også en god nyhed at tage videre med til svigerfamilien 

Vi har snakket lidt om vi skulle få lavet en undersøgelse på et senere tidspunkt (Uge 15-17) for at få en tidlig kønscanning, men har lidt på fornemmelsen at den er en hel del dyre end en tryghedscanning tidligt i forløbet 

Anmeld

1. december 2014

DortheL

Familie skriver:

Det var også en god nyhed at tage videre med til svigerfamilien 

Vi har snakket lidt om vi skulle få lavet en undersøgelse på et senere tidspunkt (Uge 15-17) for at få en tidlig kønscanning, men har lidt på fornemmelsen at den er en hel del dyre end en tryghedscanning tidligt i forløbet 

Den er billigere :-) Tryghedsscanning gav vi 500 for. Kønsdcanning skal vi give 400 for :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.