Misundelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2014

Kærlighediminmave

vBirgitte skriver:

Krydser fingre for der snart sker noget for jer 

Tak. Skal heldigvis til undersøgelse i december så finder vi ud af om der er noget der gør at det ik er lykkedes endnu 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2014

natashalarsen

har en søn på 2 fra tidligere forhold.. mit barn 2 har taget manden og jeg 1 år og næsten 7 måneder at lave.. jeg er nu 17+3 og da jeg slap ønsket og tanken blev jeg gravid

Anmeld

1. december 2014

MT86

vBirgitte skriver:

Jeg har ikke været gravid før, men ønsket er for os begge to meget stort  Det er svært at gå fordi babytøjet uden at købe noget 

Man bliver helt skruk af det 

Jeg har to i forvejen! Men vi vil gerne ha nr 3. 

Kan godt huske da vi gik igang med den første!! Det er helt vildt så meget man kigger efter barnevogne, maver babytøj osv! 

Men det er bestemt ikke nemmere når det er nr 3 man er igang med!! 

Håber snart dit lille mirakel sker!!

Anmeld

1. december 2014

HappyOne

natashalarsen skriver:

har en søn på 2 fra tidligere forhold.. mit barn 2 har taget manden og jeg 1 år og næsten 7 måneder at lave.. jeg er nu 17+3 og da jeg slap ønsket og tanken blev jeg gravid

Så tror jeg vidst det er det jeg burde gøre  

Anmeld

1. december 2014

HappyOne

MT86 skriver:

Jeg har to i forvejen! Men vi vil gerne ha nr 3. 

Kan godt huske da vi gik igang med den første!! Det er helt vildt så meget man kigger efter barnevogne, maver babytøj osv! 

Men det er bestemt ikke nemmere når det er nr 3 man er igang med!! 

Håber snart dit lille mirakel sker!!

Manga tak og jeg  fingre for dig Det er alt for svært at vente til test dag 

Anmeld

1. december 2014

Julemusen

Årh kender det alt for godt! Tog 16 måneder at lave lillebror og var helt bange for at jeg aldrig ville blive gravid! Min første søn tog kun to cykluser så jeg var bare ekstra utålmodig! 

Krydser alt hvad krydses kan for at det snart er din tur! 

Anmeld

1. december 2014

HappyOne

Kitty-Katten skriver:

Årh kender det alt for godt! Tog 16 måneder at lave lillebror og var helt bange for at jeg aldrig ville blive gravid! Min første søn tog kun to cykluser så jeg var bare ekstra utålmodig! 

Krydser alt hvad krydses kan for at det snart er din tur! 

Tusind tak. 

Jeg er så glad for at høre det ikke kun er mig der har det sådan  

Anmeld

1. december 2014

MorTilDenDejligste

vBirgitte skriver:

Jeg ved det er en grim ting, men nøøøøj hvor bliver jeg misundelig når jeg ser gravide gå fordi mig eller bare generelt folk med barnevogn  Vi har prøvet 5 cyklusser og der er bare intet sket udover en SA  

Håber snart det er min tur til at få en flot gravid mave 

forstår dig godt, vi prøvede i et år før jeg fik en positiv test som desværre endte i en SA så nu er vi på den igen og er igen så misundlig og syns ikke jeg ser andet en gravide maver og barnevogne. kan trøste mig med at vores søn stadig vil sove i barnevogn til middag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.