Misundelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

935 visninger
17 svar
7 synes godt om
30. november 2014

HappyOne

Jeg ved det er en grim ting, men nøøøøj hvor bliver jeg misundelig når jeg ser gravide gå fordi mig eller bare generelt folk med barnevogn  Vi har prøvet 5 cyklusser og der er bare intet sket udover en SA  

Håber snart det er min tur til at få en flot gravid mave 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2014

MT86

vBirgitte skriver:

Jeg ved det er en grim ting, men nøøøøj hvor bliver jeg misundelig når jeg ser gravide gå fordi mig eller bare generelt folk med barnevogn  Vi har prøvet 5 cyklusser og der er bare intet sket udover en SA  

Forstår dig godt! Jeg er godt nok kun i 2.cyklus men jeg håber virkelig det snart er mig der igen skal rende rundt med flot mave på!! 

Anmeld

30. november 2014

HappyOne

MT86 skriver:

Forstår dig godt! Jeg er godt nok kun i 2.cyklus men jeg håber virkelig det snart er mig der igen skal rende rundt med flot mave på!! 

Jeg har ikke været gravid før, men ønsket er for os begge to meget stort  Det er svært at gå fordi babytøjet uden at købe noget 

Man bliver helt skruk af det 

Anmeld

30. november 2014

Chevro

vBirgitte skriver:

Er ked af du har det sådan  Men forstår dine frustrationer!

Dog vil jeg sige, at hvis du har haft en SA - så KAN du blive gravid, du og din kæreste KAN skabe en graviditet sammen! Det er kæmpe stort i sig selv! 

Jeg havde en sen SA   Som tyngede mig meget! Dog vidste jeg jo at vi kunne blive gravide, og pludselig fik jeg bearbejdet tankerne og mine følelser - og så kom tingene lidt på afstand. Det gjorde at jeg en dag var ved lægen og han kunne meddele mig at jeg havde ondt i ryggen pga graviditet! (det kom som et chok) Da jeg ikke helt regnede med at blive det... 

Psyken kan spille enormt meget ind, når man forsøger at blive gravid - fordi man så gerne vil, der er en masse følelser igang i kroppen og fokus ligger og tynger en. Samtidig med at man får det dårligt over når der ikke sker noget.

Anmeld

30. november 2014

Krydserfingre

Kender det godt!

forleden til en familie fødselsdag annoncerede en bekendt hendes graviditet og Selvfølelig var jeg glad for deres vegne men nøk jeg ville ønske det var mig.. Er selv på 4 cyklus her i december så håber bare snart det sker (Også for jer andre) 

Anmeld

30. november 2014

HappyOne

Chevro skriver:

Er ked af du har det sådan  Men forstår dine frustrationer!

Dog vil jeg sige, at hvis du har haft en SA - så KAN du blive gravid, du og din kæreste KAN skabe en graviditet sammen! Det er kæmpe stort i sig selv! 

Jeg havde en sen SA   Som tyngede mig meget! Dog vidste jeg jo at vi kunne blive gravide, og pludselig fik jeg bearbejdet tankerne og mine følelser - og så kom tingene lidt på afstand. Det gjorde at jeg en dag var ved lægen og han kunne meddele mig at jeg havde ondt i ryggen pga graviditet! (det kom som et chok) Da jeg ikke helt regnede med at blive det... 

Psyken kan spille enormt meget ind, når man forsøger at blive gravid - fordi man så gerne vil, der er en masse følelser igang i kroppen og fokus ligger og tynger en. Samtidig med at man får det dårligt over når der ikke sker noget.

Ja heldigvis ved jeg det. Har en meget svingende ægløsning, så det er nok derfor det tager tid, men vil så gerne have at der sker noget meget snart 

Anmeld

30. november 2014

Kærlighediminmave

vBirgitte skriver:

Ja heldigvis ved jeg det. Har en meget svingende ægløsning, så det er nok derfor det tager tid, men vil så gerne have at der sker noget meget snart 

Samme her. Vi har forsøgt 8 måneder nu 

Anmeld

30. november 2014

HappyOne

Pigeeeeen skriver:

Kender det godt!

forleden til en familie fødselsdag annoncerede en bekendt hendes graviditet og Selvfølelig var jeg glad for deres vegne men nøk jeg ville ønske det var mig.. Er selv på 4 cyklus her i december så håber bare snart det sker (Også for jer andre) 

Ej hvor jeg håber der snart sker noget for jer også  Det er så fusterende når andre bekendtgøre det når man har været i gang længe, også selvom man er glad på deres vegne, man vil bare gerne selv så i den situation. Vi håber på et lille julemirakel denne måned 

Anmeld

30. november 2014

HappyOne

ønskemor skriver:

Samme her. Vi har forsøgt 8 måneder nu 

Krydser fingre for der snart sker noget for jer 

Anmeld

30. november 2014

Mor1986

vBirgitte skriver:

Forstår dig fuldt ud. Vi har prøvet i 7 cyklusser nu og jeg trænger til pause. Jeg bliver så ked af det hver gang det ikke er lykkes. Og samtidig er det bare som om alle skal have babywr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.