Generel madlede... :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2014

Kay

Miss BananaHammock skriver:

Puhh jeg håber virkelig at få lidt "almindelig" madlyst tilbage... synes det er svært at få nok at spise og ved jo at det kræver en del at have to små i maven. Jeg må i gang med at eksperimentere med hvad jeg kan klare 

Ja prøv at føle efter hvad du måske kan få ned og så prøv, og så skulle det gerne blive bedre snart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2014

Monski

Miss BananaHammock skriver:

Er denne gang ramt af generel madlede og har virkelig svært ved at få spist. Når jeg ikke spiser får jeg kvalme og bliver svimmel - meget logisk - så det er en rigtig dårlig kombi.

Andre der lider af den generelle madlede som har nogle gode fif?

Jeg kan slet ikke klare rugbrød - så kæmper med madpakken. Har indtil i dag godt kunne klare boller, men det er så også no go nu! 

Jeg kaster ikke op - men det er lige på grænsen når jeg tvinger f.eks. rugbrød ned. 

Havde slet ingen ting i min første graviditet så føler mig rigtig sølle  og kan mærke at de to små kræver rigtig meget! 

Det eneste jeg spiste i en hel måned var hytteost og Sun lolly is. 

Jeg kastede op omkring 20 gang i døgnet, det kunne være flere gange i timen om dagen og også en del gange om natten det var virkelig forfærdeligt og tabte også 7 kg de første 3 måneder. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.