Sejeste/sjoveste legetøj til 3½ årig/ evt rolleleg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2014

MyLove E

Hjemme ved os er det BRUDER landbrugs maskiner som hitter☺ 

Elias ønsker sig en bondegård, køer og en mejetærskere 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2014

Hertz

Evt værktøjsbord med en masse værktøj det elsker vores datter.

Anmeld

1. december 2014

Røverdatter

Mange vil ikke give instrumenter til deres børn. Min søn er helt vild med at spille klaver, og han er faktisk respektfuld og ikke for voldsom når han "spiller".. Han er kun 3 år, men får faktisk et begynder-keyboard af god kvalitet af mig, som jeg fandt til 300 kr på DBA

Jeg er sikker på at han bliver ellevild, når han får det

Mon din dreng kan lide at spille et eller andet instrument? Du kan også finde, eller selv lave, en bue + pile. Mega sejt, synes jeg..

Eller hvad med nogle uldne klæder, som udklædningstøj. Hvis du selv syer, eller har nogen i familien, kan du jo betale dem for at lave et munke-lignende-hobbit-rollespils kostume Hvis du forstår...

Jeg tror egentlig at børn i den alder har rigtig stor glæde af simple, sjove ting. Min dreng gider kun lege med sine "maskiner" i en kort overgang. Lige nu er brio-togbane et hit, og om en måned er det sikkert noget andet

Anmeld

1. december 2014

modesty

Happiness skriver:

Ja nu fik jeg styr på lillesøsters gave.

Nu mangler vi bare storebror! Han ønsker sig biler fra filmen "cars2" og dem får han af bedsterne. 

Og så ønsker han sig stort set ikke andet. Vi ser ikke reklamer herhjemme for så ønsker han sig bare det hele  

Så nu står vi og mangler at få købt en gave til ham. Noget som virkelig er et hit os en 3-4 årig!

Lidt om ham: Han ELSKER rolleleg, og har legekøkken, rengøringslegeting og lidt udklædning. Også diverse dukketing Han s absolutte yndlingsleg er Far, mor og børn!

Hvad kan man få der understøtter rollelege, men som ikke gør legen ensporet?? Altså så som legekøkken, kostumer til ridder/prinsesse/prins og lign. Det fører ofte legen hen mod en bestemt retning.

Eller er det måske noget helt andet vi skal kigge på??

Hvad ønsker jeres børn sig på de 3-4 år?

Hvad hitter lige nu? (for ingen tvivl om at børnene i børnehaven påvirker ham lidt)

Jeg tænker en pris omkring de 300-400kr.På forhånd talk for svar!

Min søn er også helt vild med rollelege og udklædning.

Hvis han ikke har så meget udklædning, så ville jeg købe noget mere. Jeg har personligt ingen problemer med at udklædningen peger i en bestemt retning, for min søn har en masse, så han kan selv vælge hvad han har lyst til, eller blande sammen.

Men ellers kan det f.eks være sjove hatte. Slips, butterfly. Kapper. Parykker i sjove farver. Trylle/fe-stav. 

Selvom min søn har specifikke kostumer, så finder han alligevel på en måde at gøre det til sit eget. Ridder-pirat og batman-fe er f.eks store hits. 

Anmeld

1. december 2014

Happiness

modesty skriver:

Min søn er også helt vild med rollelege og udklædning.

Hvis han ikke har så meget udklædning, så ville jeg købe noget mere. Jeg har personligt ingen problemer med at udklædningen peger i en bestemt retning, for min søn har en masse, så han kan selv vælge hvad han har lyst til, eller blande sammen.

Men ellers kan det f.eks være sjove hatte. Slips, butterfly. Kapper. Parykker i sjove farver. Trylle/fe-stav. 

Selvom min søn har specifikke kostumer, så finder han alligevel på en måde at gøre det til sit eget. Ridder-pirat og batman-fe er f.eks store hits. 

Vi er Pirat-prinsesse for tiden 

Så yndig er han 

Synes bare udklædning er så dyrt. men må se om jeg ikke kan finde noget brugt

Anmeld

1. december 2014

Happiness

Røverdatter skriver:

Mange vil ikke give instrumenter til deres børn. Min søn er helt vild med at spille klaver, og han er faktisk respektfuld og ikke for voldsom når han "spiller".. Han er kun 3 år, men får faktisk et begynder-keyboard af god kvalitet af mig, som jeg fandt til 300 kr på DBA

Jeg er sikker på at han bliver ellevild, når han får det

Mon din dreng kan lide at spille et eller andet instrument? Du kan også finde, eller selv lave, en bue + pile. Mega sejt, synes jeg..

Eller hvad med nogle uldne klæder, som udklædningstøj. Hvis du selv syer, eller har nogen i familien, kan du jo betale dem for at lave et munke-lignende-hobbit-rollespils kostume Hvis du forstår...

Jeg tror egentlig at børn i den alder har rigtig stor glæde af simple, sjove ting. Min dreng gider kun lege med sine "maskiner" i en kort overgang. Lige nu er brio-togbane et hit, og om en måned er det sikkert noget andet

Vi har haft instrumenter, det interessere ham ikke. 

Kan desværre ikke sy selv. Men tror jeg vil se om jeg kan finde nogle ridderkåber, kongekåber eller lign. brugt

Anmeld

1. december 2014

modesty

Happiness skriver:

Vi er Pirat-prinsesse for tiden 

Så yndig er han 

Synes bare udklædning er så dyrt. men må se om jeg ikke kan finde noget brugt

Ja, jeg finder på loppemarkeder og trendsales og dba. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.