Sejeste/sjoveste legetøj til 3½ årig/ evt rolleleg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

988 visninger
16 svar
9 synes godt om
30. november 2014

Happiness

Ja nu fik jeg styr på lillesøsters gave.

Nu mangler vi bare storebror! Han ønsker sig biler fra filmen "cars2" og dem får han af bedsterne. 

Og så ønsker han sig stort set ikke andet. Vi ser ikke reklamer herhjemme for så ønsker han sig bare det hele  

Så nu står vi og mangler at få købt en gave til ham. Noget som virkelig er et hit os en 3-4 årig!

Lidt om ham: Han ELSKER rolleleg, og har legekøkken, rengøringslegeting og lidt udklædning. Også diverse dukketing Han s absolutte yndlingsleg er Far, mor og børn!

Hvad kan man få der understøtter rollelege, men som ikke gør legen ensporet?? Altså så som legekøkken, kostumer til ridder/prinsesse/prins og lign. Det fører ofte legen hen mod en bestemt retning.

Eller er det måske noget helt andet vi skal kigge på??

Hvad ønsker jeres børn sig på de 3-4 år?

Hvad hitter lige nu? (for ingen tvivl om at børnene i børnehaven påvirker ham lidt)

Jeg tænker en pris omkring de 300-400kr.På forhånd talk for svar!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2014

LinLin

Magformers! 

- overhovedet ikke rolleleg men det er vores på 4 helt vild med (vi har lige købt det!).

Anmeld

30. november 2014

Happiness

LinLin skriver:

Magformers! 

- overhovedet ikke rolleleg men det er vores på 4 helt vild med (vi har lige købt det!).

Dem har vi lidt af, og kunne da helt sikkert bruge flere. Det er tit de er i brug ihvertfald! (Også på radiatorer og sådan De er super gode!

Anmeld

30. november 2014

LinLin

Happiness skriver:

Dem har vi lidt af, og kunne da helt sikkert bruge flere. Det er tit de er i brug ihvertfald! (Også på radiatorer og sådan De er super gode!

Har I hjul også?  Det er det bedste - ifølge Adam 

Anmeld

30. november 2014

Happiness

LinLin skriver:

Har I hjul også?  Det er det bedste - ifølge Adam 

Nej. Det må klart være det vi køber! Mange tak! Er sikker på det bliver et hit

Anmeld

30. november 2014

Krussedulle

Happiness skriver:

Ja nu fik jeg styr på lillesøsters gave.

Nu mangler vi bare storebror! Han ønsker sig biler fra filmen "cars2" og dem får han af bedsterne. 

Og så ønsker han sig stort set ikke andet. Vi ser ikke reklamer herhjemme for så ønsker han sig bare det hele  

Så nu står vi og mangler at få købt en gave til ham. Noget som virkelig er et hit os en 3-4 årig!

Lidt om ham: Han ELSKER rolleleg, og har legekøkken, rengøringslegeting og lidt udklædning. Også diverse dukketing Han s absolutte yndlingsleg er Far, mor og børn!

Hvad kan man få der understøtter rollelege, men som ikke gør legen ensporet?? Altså så som legekøkken, kostumer til ridder/prinsesse/prins og lign. Det fører ofte legen hen mod en bestemt retning.

Eller er det måske noget helt andet vi skal kigge på??

Hvad ønsker jeres børn sig på de 3-4 år?

Hvad hitter lige nu? (for ingen tvivl om at børnene i børnehaven påvirker ham lidt)

Jeg tænker en pris omkring de 300-400kr.På forhånd talk for svar!

Mine drenge ønsker sig figurer og bamser fra serien Doc. Mcstuffins.

Duplo, en cykel og et kasseapparat

Anmeld

30. november 2014

Mettefpigen

Her er det bilbaner, togbaner, frost, musik, traktorer, ambulancer, politibiler og brandbiler 

Anmeld

30. november 2014

Happiness

Krussedulle skriver:

Mine drenge ønsker sig figurer og bamser fra serien Doc. Mcstuffins.

Duplo, en cykel og et kasseapparat

Her er det Cars og Hr skæg der bliver sværget til. Han har ikke set Dr McStuffin siden vi flyttede og ikke har Disney Junior mere. 

Fandt et bogstavspil med Hr. Skæg her i eftermiddags. Der var 30% i føtex ud over deres normale rabat. Så fik det til 70kr

Og ja Cars får han jo af bedsterne. Men tror vi køber de der magformers til ham med hjul

Anmeld

30. november 2014

Happiness

Mettefpigen skriver:

Her er det bilbaner, togbaner, frost, musik, traktorer, ambulancer, politibiler og brandbiler 

Her er det mere alm. biler der bliver leget med. og ja "cars". Men kan godt være man skulle kigge efter nogle udrykningskøretøjer. Han har en togbane, men den bliver aldrig brugt.

Anmeld

30. november 2014

LinLin

Happiness skriver:

Nej. Det må klart være det vi køber! Mange tak! Er sikker på det bliver et hit

Kvickly har forresten et sæt med hjul og magneter til 250kr (sat ned fra 300kr)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.