ja ville lige hører jeres mening..
sagen er den at jeg er alene mor til en dreng på 10 dage og en dreng på snart 6 år..
den store går i børnehave og skal starte i skole her til januar..
Men hver gang vi er gået udenfor en dør, får jeg af vide "det var da godt nok tidligt" for den bette..
Storebror var hjemme i 5 dage efter fødselsen og plagede derefter om at komme i børnehave igen.. jeg har det godt og det har den bette også..
og da jeg som sagt står alene med dem så er der jo kun mig til at kører ham der ned.. samt til at få handlet ind..
plus jeg syns det er vigtigt den store kommer afsted da de har en del "skole-ting" lige nu hvor de øver og lærer en masse..
jeg har bar fået så dårlig samvittighed over overhovedet at gå udenfor døren fordi jeg føler alle ser ned på mig når jeg tager den bette med udenfor..
og det er det eneste vi gør.. det er at kører ham der ned og hente ham igen og så handle hvis vi skal det.. vi suser ikke rundt og sørger jo for han er mæt og tilpas og han sover som reelt også når vi kører.
har bare brug for at hører hvad i andre har gjort som står alene?
har heldigvis min familie tæt på mig og de er også gode til at hjælpe, men visse ting kan de nu ikke lige gøre for mig 
Anmeld