Kæresten glemmer aftale

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
natashalarsen skriver:

Den er på fly for at spare strøm -.-..

Jamen for dælen vi har en hund og jeg har slem bækkenbunds så kan ikke lufte vores hund! og nu har han fandme kun lige givet lyd for at sige han kommer endnu en time senere hjem

Hvad med hans arbejde imorgen vores hund og hvad med han bare lige ringede til mig fra hans vens mobil med strøm er helt vildt ked af det for sådan var vores aftale.. Kan jo ikke engang få fat i ham vis der skete mig noget ikke at der gør men hold nu kæft jeg er så rasende jeg kunne gå min vej....

Okay jeg kan godt se det er røvet af ham hunden skal passes og så må man da lige nosse sig sammen. 

Mht. job - så kommer han vel bare lidt træt på job? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2014

natashalarsen

mor:) skriver:

Okay jeg kan godt se det er røvet af ham hunden skal passes og så må man da lige nosse sig sammen. 

Mht. job - så kommer han vel bare lidt træt på job? 

Det slet ikke fair.. Jeg synes han er et stort fjols og han har verdens største forklarings problem! har altid sørget for at kunne ringe til ham, eller han kunne ringe til den ven jeg var ved.. Jeg er pisse frustreret for kan jeg stole på han er her om 10 min skal han faktisk være her.. det en time siden han skrev han var hjemme om en time snart kl 00:00 skal han være her ellers tror jeg jeg kommer til at sige noget dumt for det kan jeg ikke acceptere ikke nu hvor vi venter barn...

Han brokker sig bare altid når han ikke  er kommet ordenligt i seng -.-

Anmeld

27. november 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Det slet ikke fair.. Jeg synes han er et stort fjols og han har verdens største forklarings problem! har altid sørget for at kunne ringe til ham, eller han kunne ringe til den ven jeg var ved.. Jeg er pisse frustreret for kan jeg stole på han er her om 10 min skal han faktisk være her.. det en time siden han skrev han var hjemme om en time snart kl 00:00 skal han være her ellers tror jeg jeg kommer til at sige noget dumt for det kan jeg ikke acceptere ikke nu hvor vi venter barn...

Han brokker sig bare altid når han ikke  er kommet ordenligt i seng -.-

Min kæreste har en dårlig vane med at ringe til mig lidt ofte når han er ud og drikke og er lidt fuld, hvor han hver gang siger: jeg tager hjem om 5min. fordi han tror det er noget jeg vil høre. Jeg ved så han ikke tager hjem om 5min så plejer bare at sige: ja ja

Men kan det være det er et grundlæggende problem I skal tale om. Det kan være han ikke føler han "må være" længe nok ude sådan generelt? Han laver de her aftaler på trods af han og du ved at de ikke bliver overholdt, fordi han bare har behov for at komme ud og jelkere vil tage skraldet (skæld ud) når han kommer hjem??

det er kun gætterier - ved jo ikke hvordan jeres forhold er. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.