pain is temporary. Quiting lasts forever.
Det slet ikke fair.. Jeg synes han er et stort fjols og han har verdens største forklarings problem! har altid sørget for at kunne ringe til ham, eller han kunne ringe til den ven jeg var ved.. Jeg er pisse frustreret for kan jeg stole på han er her om 10 min skal han faktisk være her.. det en time siden han skrev han var hjemme om en time snart kl 00:00 skal han være her ellers tror jeg jeg kommer til at sige noget dumt for det kan jeg ikke acceptere ikke nu hvor vi venter barn...
Han brokker sig bare altid når han ikke er kommet ordenligt i seng -.-
Min kæreste har en dårlig vane med at ringe til mig lidt ofte når han er ud og drikke og er lidt fuld, hvor han hver gang siger: jeg tager hjem om 5min. fordi han tror det er noget jeg vil høre. Jeg ved så han ikke tager hjem om 5min så plejer bare at sige: ja ja
Men kan det være det er et grundlæggende problem I skal tale om. Det kan være han ikke føler han "må være" længe nok ude sådan generelt? Han laver de her aftaler på trods af han og du ved at de ikke bliver overholdt, fordi han bare har behov for at komme ud og jelkere vil tage skraldet (skæld ud) når han kommer hjem??
det er kun gætterier - ved jo ikke hvordan jeres forhold er.
Anmeld