Kæresten glemmer aftale

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.232 visninger
12 svar
1 synes godt om
27. november 2014

natashalarsen

HAHA jeg tror ikke min kære mand kan klokken

Vi aftalte kl 21:00 ville han være hjemme igen, da der var nogle ting vi skulle ordne og snakke om.. Vi aftalte også han ville give lyd hvis han kom senere hjem.. Har nu skrevet 2 beskeder til ham om at han vidst har glemt det med at give lyd?

Skal siges, havde jeg lavet dette nummer med at glemme klokken.. Havde jeg en enormt sur kæreste som ikke følte han kunne lave aftaler med mig! OG jeg sagde allerede inden han gik, JEG ved du glemmer at give lyd og jeg bliver meget skuffet og ked af det hvis du bare brænder mig af med ik at give en sms.. 

Skal jeg bare slå kold vand i blodet og møde ham smilende når han engang dukker op, eller skal jeg give ham en opsang?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2014

1977

Profilbillede for 1977

Sig med et smil at de samme spilleregler gælder 

Anmeld

27. november 2014

Louise-Nicki-buddi

natashalarsen skriver:

HAHA jeg tror ikke min kære mand kan klokken

Vi aftalte kl 21:00 ville han være hjemme igen, da der var nogle ting vi skulle ordne og snakke om.. Vi aftalte også han ville give lyd hvis han kom senere hjem.. Har nu skrevet 2 beskeder til ham om at han vidst har glemt det med at give lyd?

Skal siges, havde jeg lavet dette nummer med at glemme klokken.. Havde jeg en enormt sur kæreste som ikke følte han kunne lave aftaler med mig! OG jeg sagde allerede inden han gik, JEG ved du glemmer at give lyd og jeg bliver meget skuffet og ked af det hvis du bare brænder mig af med ik at give en sms.. 

Skal jeg bare slå kold vand i blodet og møde ham smilende når han engang dukker op, eller skal jeg give ham en opsang?

Jeg var blevet sur  da det tager to sec og skrive en SMS . 

En Ting er han brænder mig af men at han så os lader mig sidde og vente nej nej nej 

Anmeld

27. november 2014

natashalarsen

har lige snakket med ham, fordi hans mobil var slukket, så ringede til hans ven som også er min kammerat.. Fik ham så i røret og sagde, har du glemt noget? Ham jeg var på vej til at skrive, Mig 20 min efter vi havde aftalt? -Det sku flot må jeg sige, og gu var du ej en skid på vej til at skrive.. Han blev stille.. Siger så hvorfor var det så svært at smide den sms kl 21 eller lidt før om at det trækker ud? Ham øøhmen min mobil er på fly tilstand Mig: det vil jeg skide på om det så var på mars kunne du i det mindste ha skrevet farvel..

Så fik jeg en lang roman med han havde misforstået og han havde sagt det nok kunne tage lidt længere tid.. 1 der var intet at misforstå gav klar besked, hvis nu ikke han bare havde sagt ja ja jaaa ja ja skal nok og rolig nu, så havde han nok forstået hvad jeg sagde

2 Så det ihvertfald ikke mig han havde snakket med om det ville tage længere tid

Anmeld

27. november 2014

migxher

Jeg kan virkelig ikke accepterer når folk ikke overholder aftaler, så skal der i hvert fald være noget meget vigtigt i vejen. Og slet ikke uden at give besked. Og SLET ikke gentagende gange. Det lader til at din kæreste ikke vægter aftaler særlig højt? 

Og den der med, amen du skal nok regne med at det trækker ud. Gu skal det ej trække ud medmindre der sker et eller andet vildt. Det er altså ikke iorden når man har en aftale. 

Og lad mig gætte, det er garanteret aldrig den anden vej rundt. At en aftale med dig trækker ud og han så ikke giver vennen besked. 

Anmeld

27. november 2014

natashalarsen

migxher skriver:

Jeg kan virkelig ikke accepterer når folk ikke overholder aftaler, så skal der i hvert fald være noget meget vigtigt i vejen. Og slet ikke uden at give besked. Og SLET ikke gentagende gange. Det lader til at din kæreste ikke vægter aftaler særlig højt? 

Og den der med, amen du skal nok regne med at det trækker ud. Gu skal det ej trække ud medmindre der sker et eller andet vildt. Det er altså ikke iorden når man har en aftale. 

Og lad mig gætte, det er garanteret aldrig den anden vej rundt. At en aftale med dig trækker ud og han så ikke giver vennen besked. 

Nej for jeg har lært at give besked

fordi vi har lavet aftaler, og jeg overholder aftaler

for ved han ikk selv kan lide det, og nu har han ikk givet lyd igen

synes det træls han ikke er kommet endnu selvom jeg sagde jeg var  skuffet

Anmeld

27. november 2014

Skouboe

Nu ville jeg aldrig lave sådan en aftale med min mand, men jeg mener at laver man en aftale, skal man holde den.

Anmeld

27. november 2014

migxher

natashalarsen skriver:

Jeg syns du skal lave en eller anden vigtig aftale med ham en dag, noget du ved han gerne vil, og derfor dukker op til, og så brænde ham af big time. Så kan han se hbor træls det er  

Anmeld

27. november 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
natashalarsen skriver:

Det lyder til at være et gentagne problem. Du skriver i startindlægget at du nærmest ikke regner med at han husker den, men at du alligevel vil blive skuffet og ked af det. Hvorfor lave en aftale du ved han ikke kan overholde? Så hellere finde ud af noget han kan overholde og du ikke bliver ked af 

Men det er da super irriterende - jeg ville også blive irriteret hvis jeg havde en aftale med min kæreste. En helt anden ting: hvorfor har han telefonen på flytilstand? Er det ikke nemmere han ikke har det, I ikke laver aftaler men at du ringer og høre hvornår han regner med at være hjemme? 

Anmeld

27. november 2014

natashalarsen

mor:) skriver:

Det lyder til at være et gentagne problem. Du skriver i startindlægget at du nærmest ikke regner med at han husker den, men at du alligevel vil blive skuffet og ked af det. Hvorfor lave en aftale du ved han ikke kan overholde? Så hellere finde ud af noget han kan overholde og du ikke bliver ked af 

Men det er da super irriterende - jeg ville også blive irriteret hvis jeg havde en aftale med min kæreste. En helt anden ting: hvorfor har han telefonen på flytilstand? Er det ikke nemmere han ikke har det, I ikke laver aftaler men at du ringer og høre hvornår han regner med at være hjemme? 

Den er på fly for at spare strøm -.-..

Jamen for dælen vi har en hund og jeg har slem bækkenbunds så kan ikke lufte vores hund! og nu har han fandme kun lige givet lyd for at sige han kommer endnu en time senere hjem

Hvad med hans arbejde imorgen vores hund og hvad med han bare lige ringede til mig fra hans vens mobil med strøm er helt vildt ked af det for sådan var vores aftale.. Kan jo ikke engang få fat i ham vis der skete mig noget ikke at der gør men hold nu kæft jeg er så rasende jeg kunne gå min vej....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.