Råd til afsløring af graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2014

Louise-Nicki-buddi

Heidi.R. skriver:

Hold da op 8 år lige frem, sikke det må være en hård kamp. er det lang tid siden nu eller? Men ka vel godt sige tillykke alligevel, super sejt gået,,,, hvordan lykkedes det jer at holde lysten og humøret oppe såå længe? Håber godt nok ikke det tar så lang tid for os lige nu.. 

Sådan en hård kamp 

nogen gang gav vi op . Meeen så prøvede vi igen igen igen også stod jeg med en posetiv test  er stadig gravid i uge 27 så venter på vores lille guldklump kommer ud til os 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2014

Louise-Nicki-buddi

Heidi.R. skriver:

Hold da op 8 år lige frem, sikke det må være en hård kamp. er det lang tid siden nu eller? Men ka vel godt sige tillykke alligevel, super sejt gået,,,, hvordan lykkedes det jer at holde lysten og humøret oppe såå længe? Håber godt nok ikke det tar så lang tid for os lige nu.. 

Og fandt så ud af jeg havde to livmødre og derfor havde meget svære ved at blive gravid  så det hele gav lige pludselig mening 

Anmeld

27. november 2014

xStinepigen

Babee skriver:

Hey de damer. 

Kæresten og jeg er i fuld gang med PB og vi har lige haft første cyklus uden held. 

Jeg ville bare høre om hvordan i fortalte faren til jeres barn at i var gravide? og om i har nogle sjove eller søde måder at fortælle det på. Jeg vil nemlig rigtig gerne fortælle det på en speciel måde da det begge er vores første barn. 

håber i har nogle forslag 

KH Babee

Pak det i en kasse, køb eventuelt en lille gave, og lig testen nederst i kassen, så tror jeg man får en lidt skovere reaktion ��

Anmeld

27. november 2014

Heidi.R.

Louise-Nicki-buddi skriver:

Og fandt så ud af jeg havde to livmødre og derfor havde meget svære ved at blive gravid  så det hele gav lige pludselig mening 

Ja ok det ka jeg godt se, jamen,så STORT tillykke herfra, og held og lykke i fremtiden  med jeres lille    

Anmeld

28. november 2014

Louise-Nicki-buddi

Heidi.R. skriver:

Ja ok det ka jeg godt se, jamen,så STORT tillykke herfra, og held og lykke i fremtiden  med jeres lille    

Mange tak  

Og i lige måde med det hele 

Anmeld

28. november 2014

lille-fisen

Haha her havde jeg også overvejet hvordan jeg skulle fortælle ham det på en sjov måde. Da jeg så helt uventet blev gravid i første cyklus og helt ærligt bare tilfældigt tog en test som pludselig lå der og var positiv sidste søndag formiddag. Så skete følgende: mine første tanker var i den her rækkefølge: "wow!, shit!, er jeg graaaavid?, what?, det er da den rigtige test ikke?, jo det er den rigtige test, jeg ER gravid, ej hvor er det vildt, ej hvor er det vildt, ej hvor er det vildt" haha og så var det bare hu Hej ud af badeværelsesdøren og råbe på kæresten at han liiiige skulle komme og se noget. Fik tårer i øjnene af glæde og rystede helt på hænderne fordi jeg var SÅ chokeret over at det gik så stærkt! 

Er 5+1 i dag og vi håber virkelig alt går som det skalIngen af os kan fatte at vi skal have lov til at være heldige, at det skete så hurtigt.

Anmeld

28. november 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Babee skriver:

Hey de damer. 

Kæresten og jeg er i fuld gang med PB og vi har lige haft første cyklus uden held. 

Jeg ville bare høre om hvordan i fortalte faren til jeres barn at i var gravide? og om i har nogle sjove eller søde måder at fortælle det på. Jeg vil nemlig rigtig gerne fortælle det på en speciel måde da det begge er vores første barn. 

håber i har nogle forslag 

KH Babee

jeg testede en aften og ville vente med at sige noget til min kæreste til næste dag (han havde lukkevagt i Netto) men opdagede så at vi manglede tandpasta, så jeg måtte i Netto og jeg kunne ikke lade være med at smile stort, så han spurgte hvad jeg nu havde ødelagt (en lille joke fordi jeg er klodset)... så her var det bare stille og roligt "jeg har ikke ødelagt noget - men testen var positiv" 

jeg har dog set nogen der har købt en lille body, nogle sko eller lign. i enten blå eller lyserød til at afsløre kønnet på babyen - men man kunne jo købe det i neutral farve og give ham...

min venindes svigerinde gav sin kæreste en buket brudeslør, for den bliver kaldt babys breath på engelsk... 

Anmeld

28. november 2014

Ms.Momo

got2b skriver:

Jeg nåede ikke, da min kæreste fandt ud af det før jeg gjorde ��. 

hvordan fandt han ud af det før du gjorde?...

Anmeld

28. november 2014

got2b

Ms.Sunshine skriver:

hvordan fandt han ud af det før du gjorde?...

Sur over ingenting, spiste virkelig meget " spiser normalt næsten ingenting " og så var jeg træt hele tiden. 

Anmeld

28. november 2014

Ms.Momo

got2b skriver:

Sur over ingenting, spiste virkelig meget " spiser normalt næsten ingenting " og så var jeg træt hele tiden. 

så det var bare en mistanke eller hvordan?...

min svigermor havde også mistanke om det da vi fest lige omkring det tidspunkt jeg testede positiv, men hun vidste det ikke med sikkerhed før vi fortalte det et par uger senere...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.