Råd til afsløring af graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.339 visninger
21 svar
6 synes godt om
27. november 2014

Babee

Hey de damer. 

Kæresten og jeg er i fuld gang med PB og vi har lige haft første cyklus uden held. 

Jeg ville bare høre om hvordan i fortalte faren til jeres barn at i var gravide? og om i har nogle sjove eller søde måder at fortælle det på. Jeg vil nemlig rigtig gerne fortælle det på en speciel måde da det begge er vores første barn. 

håber i har nogle forslag 

KH Babee

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2014

WilliamDSTN

Babee skriver:

Hey de damer. 

Kæresten og jeg er i fuld gang med PB og vi har lige haft første cyklus uden held. 

Jeg ville bare høre om hvordan i fortalte faren til jeres barn at i var gravide? og om i har nogle sjove eller søde måder at fortælle det på. Jeg vil nemlig rigtig gerne fortælle det på en speciel måde da det begge er vores første barn. 

KH Babee

Jeg skreg jeg vente mig om for at lukke døren da jeg så der var to streger skreg jeg på min mand 

Anmeld

27. november 2014

Sprit25

Jeg fortalte det bare. Synes det var specielt nok i forvejen

Anmeld

27. november 2014

lillespir26

Sagde han skulle lukke sine øjne hvor jeg lagde testene foran ham og sagde nu må du kigge 

Anmeld

27. november 2014

HappyOne

Vi er også i gang med pb. Jeg pakker en bodystocking ind med nogle sutter og giver ham

Anmeld

27. november 2014

Familie

Hver måned tjekkede vi alle testene sammen, så jeg tog aldrig en test uden at han var med. Dog tog jeg den sidste test en morgen inden jeg skulle på arbejde, hvilket vi havde aftalt. Jeg nænnede ikke at gå ind og vække ham for, at tjekke testen sammen med mig, jeg forventede endnu en negativ test. Wupti testen var positiv og jeg stor-tuede ind i soveværelset, hvor han helt nervøst vågnede af min gråd, hvor jeg så hulkede at han skulle være far!

Han kunne slet ikke forstå hvad der skete, da han troede at der var sket noget forfærdeligt, siden jeg grad. Da han forstod at han skulle være far, stod han op og vi havde en hyggelig morgen indtil jeg skulle på arbejde 

Anmeld

27. november 2014

Louise-Nicki-buddi

Efter 8 års kamp kunne jeg  sige til til min kæreste på hans fødselsdag 

Anmeld

27. november 2014

Heidi.R.

Louise-Nicki-buddi skriver:

Efter 8 års kamp kunne jeg  sige til til min kæreste på hans fødselsdag 

Hold da op 8 år lige frem, sikke det må være en hård kamp. er det lang tid siden nu eller? Men ka vel godt sige tillykke alligevel, super sejt gået,,,, hvordan lykkedes det jer at holde lysten og humøret oppe såå længe? Håber godt nok ikke det tar så lang tid for os lige nu.. 

Anmeld

27. november 2014

got2b

Jeg nåede ikke, da min kæreste fandt ud af det før jeg gjorde ��. 

Anmeld

27. november 2014

Rockertand

Hey de damer. 

KH Babee

Alle gangene har vi testet sammen på testdag, det kan klart anbefales, selvom min mand er macho-cool, er det fantastisk at se ham i hovedet, når han endnu engang har præsteret at "klare opgaven", superglad og ikke til at skyde igennem og glæder sig med det samme .

Det skal lige tilføjes, at vi har været velsignet med høj fertilitet, så det er gået nemt og smertefrit med alle graviditeter, hvis det er skuffelse efter skuffelse hver måned, er det nok ikke fremgangsmåden. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.