lærer han det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2014

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Hvad mener du med at barnet vil mangle opmærksomhed? 

Og hvis du vil have at han skal en tur med barnevognen så må du jo lade være, men selvfølgelig lærer han det. Jeg går ud fra at han går tur med barnevognen når du ikke er der - alternativet er jo et træt og umuligt barn og det er nok ikke i nogens interesse. 

Han putter bare den lille i sengen, men det er jo sundt for os alle med frisk luft. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Han putter bare den lille i sengen, men det er jo sundt for os alle med frisk luft. 

Ja det er vel sundt, men hvis han putter ham i lidt mere tøj og åbner vinduet lidt på klem så er det jo lige så fint 

lad ham gøre det som han synes når han er på barsel 

Anmeld

27. november 2014

TNBC

Anonym skriver:

Her sover børnene også i deres senge og det er ikke hver dag de kommer ud og gå. Da vejret her bare er super dårligt. Det sker der ikke noget ved. 

Lad ham gør der so  han vil, når ham er på barsel. Så længe barnet ikke lider overlast eller pveræadt til sig selv hele dagen, går det nok.

Anmeld

27. november 2014

modesty

Det jeg mener er, om natten/morgenen. Hvis jeg vælger at sige "det er ikke mi  tur" ender h*n så med at ligge alene i sengen indtil jeg ikke kan klare mere og står op alligevel eller lærer far at høre barnet om natten?...

Hvad angår barnevognsturene, så er det ikke at han skal overtage helt. Det er lige så meget at jeg gerne vil have ham med så vi begge går en gang imellem. 

Hvis baby ender med at ligge i sengen alene og græde fordi far ikke gider stå op, så er far i hvert fald et afstumpet røvhul, så meget kan jeg sige. 

Hvis det handler om at han ikke vågner, så må I jo få en babyalarm der kan stå lige ved siden af hans hoved, eller du kan skubbe til ham eller noget i den stil.

Men jeg forstår ærligt talt ikke at det her er spørgsmål du behøver at stille herinde. Han skal da bare på banen og tage sin tørn.

Anmeld

27. november 2014

modesty

Anonym skriver:

Hvis det er fars tjans, så bestemmer far, og der sker absolut intet ved at baby sover lur i sin seng og ikke i en barnevogn.

Anmeld

27. november 2014

A&F

Altså jeg undrer mig over , at du overvejer om du kan tillade dig det? I er begge barnets forældre , i har begge valgt at blive forældre, så I må jo sætte jer ned og drøfte den nærmere fremtid når nu "rollerne" snart byttes om , så ingen af jer går rundt i usikkerhed og at du bekymrer dig om barnet. Tag en snak sammen om hvor i er nu. Et er barnet har været vant til at du tog dig af det, nu skal det vænne sig til far. Øv jer lidt inden du starter på arbejdet, så far kommer ind i det

Anmeld

28. november 2014

Anonym trådstarter

A&F skriver:

Altså jeg undrer mig over , at du overvejer om du kan tillade dig det? I er begge barnets forældre , i har begge valgt at blive forældre, så I må jo sætte jer ned og drøfte den nærmere fremtid når nu "rollerne" snart byttes om , så ingen af jer går rundt i usikkerhed og at du bekymrer dig om barnet. Tag en snak sammen om hvor i er nu. Et er barnet har været vant til at du tog dig af det, nu skal det vænne sig til far. Øv jer lidt inden du starter på arbejdet, så far kommer ind i det

vi snakkede sammen i går aftes og blev enige om at han stille og roligt overtager flere og flere opgaver herhjemme indtil min barsel ender...

Anmeld

28. november 2014

sanfja

Den gang min datter havde brug for trøst eller mælk om natten stod min kæreste også op nogle gange, selvom han skulle på arbejde dagen efter. Den mest udbredte opfattelse er tilsyneladende at det er fair at manden får lov til at sove fordi han skal på arbejde, men jeg har egentlig aldrig forstået det helt. Nok fordi jeg synes den holdning indikerer at man som mor på barsel "bare kan sove i løbet af dagen" - og det har jeg personligt næsten aldrig gjort. Jeg synes ikke at man holder op med at have et søvnbehov fordi man er på barsel - det er jo ikke lige frem en ferie. Synes ikke at min kærestes arbejde er mere krævende end det er at passe et barn, og hvis jeg må sove om natten så kan jeg nå at forberede mad, vaske tøj og andre ting om dagen i mens min datter sover (i stedet for at tage en lur). Det har min kæreste aldrig haft nogle indvendninger imod, det har bare fået vores fælles hverdag til at fungere bedre - og jeg har faktisk heller aldrig bedt ham om at stå op om natten, det gør han bare fordi han selv synes det er rimeligt. 

Anmeld

28. november 2014

FrkZier

da jeg startede i skole og min kærste overtog barslen, var det ham der stod op med Isaak om natten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.