Fritidsaktiviteter - 5 årig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2014

IngenKoPåIsen

Mor til Frederic og Freya skriver:

Frederic går til speedway april - novmber, med 3 gange træning om ugen (mandag, torsdag og lørdag). Dertil løb rundt omrking i landet, så det er en meget familie præget sport.

Om efteråret går han til drenge spring gymnastik og træner med vægte herhjemme.

Året rundt går han i klub hver onsdag.

Han blev 6 år her i september.

Jeg blev bare nysgerrig.. Hvorfor træner en dreng på 6 år med vægte?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2014

Lisette W

Jegermoar skriver:

Hvor mange fritidsaktiviteter går jeres børn til? Her er vi kommet i et dilemma da vores pige på 5 er på alm. gymnastikhold 1 dag om ugen (som ikke ligefrem udfordre hende motorisk - mest bare et hyggehold) men ønsker også at gå til svømning og spring!! 3 ting hver uge...det er da ret meget og hvad skal vi vælge fra. Jeg ved godt hvad jeg vil tage fra, men det skal jo helt være pigen selv der vælger hvad hun vil. Det skal lige siges at hun er en meget social og særdeles aktiv pige der ikke er meget for at sidde stille, men alligevel!

Så hvor lidt og hvor meget/mange aktiviteter går i til - hvorfor og hvorfor ikke?

Jeg har endnu ingen børn, men jeg er uddannet svømmeinstruktør, og vil sige at jo tidligere børn starter til svømning, jo nemmere er det for dem at lære.  

Anmeld

28. november 2014

Mor til Frederic og Freya

Malunsesmutti skriver:

Jeg blev bare nysgerrig.. Hvorfor træner en dreng på 6 år med vægte?

Fordi han gerne vil og syntes det er sjovt...

Han har jo en mormor der er fitness instruktør der både har pump og spinning - laver programmer til folk osv...

Dertil er det godt for ham at få holdt sine muskler ved lige, da han bruger en del arm og ving muskler når han kører speedway.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.