Sig at det er mig der er for nærtagende.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2014

lillespir26

Anonym skriver:

Tak for jeres svar 

Ud fra jeres svar vil jeg tage det stille og roligt og ikke tænke mere over det. 

Måske de tænker som selvfølge at du er inviteret uden de behøver siger det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2014

Mumto3

Hvis jeg havde små tvillinger ville jeg ikke orke at lave middag til en hel famile mere! Men at manden ven spiste med ville jeg godt kunne overskue.

Anmeld

27. november 2014

TNBC

Anonym skriver:

Min kæreste kom igår og sagde at han ville op og beaøge sin kammerat idag. Fint nok.

Han spørger så om han må tage op og spise hos ham/dem. Ja, ja, helt iorden.

Kammeraten bor sammen med sin kæreste og deres kun 1 mdr. gammel tvillinger. 

Han fortæller så at kammeratens kæreste har ringet og spurgt ham om han vil spise hos dem i aften. Kammeraten og hans kæreste kender mig godt og vores datter. Men det er faktisk min kæreste der har mest kontakt til dem da kammeraten er hans barndomsven. 

Jeg kender og snakker kun med kammeraten når jeg er sammen med min kæreste. Kammeratens kærste har jeg skrevet lidt med og vi var også med oppe og se tvillingerne da hun havde født. Aftalt at hvis vi får en dreng (jeg er gravid) bytter vi tøj så jeg får hendes drengetøj og hun vores datters tøj.

De hjalp os sågar med at flytte. 

Så hvis det ikke var for min kæreste havde jeg nok ingen kontakt med dem.

Men nu sidder jeg tilbage her og føler mig lidt udenfor... Det er her jeg har brug for jeres mening og brug for at høre jer sige at jeg er for nærtagende for burde jeg ikke havde været blevet inviteret med til spisen??? 

Da min kæreste gik sagde jeg at han måtte hilse dem. Men måske de har tænkt at der er en' der skal blive hjemme med vores datter så derfor er jeg ikke blevet inviteret.

Hvad siger I?? Kom med jeres ærlige mening!! 

Han var inviteret derop til noget hygge og så smider de bare lige en middag oveni, og så tænker du at I skulle inviteres med? Skulle I så tage hjem efter middagen?
Det er jo hans venner, mere end dine. De vil måske bare have en aften, og det skal de da have lov til. Du bliver nok inviteret med en anden gang. Du tager vel heller din kæreste med hver gang du tager hen til en veninde..

Så ja du er nærtagende, jeg ville ikke tænke mere over det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.