Min kæreste kom igår og sagde at han ville op og beaøge sin kammerat idag. Fint nok.
Han spørger så om han må tage op og spise hos ham/dem. Ja, ja, helt iorden.
Kammeraten bor sammen med sin kæreste og deres kun 1 mdr. gammel tvillinger.
Han fortæller så at kammeratens kæreste har ringet og spurgt ham om han vil spise hos dem i aften. Kammeraten og hans kæreste kender mig godt og vores datter. Men det er faktisk min kæreste der har mest kontakt til dem da kammeraten er hans barndomsven.
Jeg kender og snakker kun med kammeraten når jeg er sammen med min kæreste. Kammeratens kærste har jeg skrevet lidt med og vi var også med oppe og se tvillingerne da hun havde født. Aftalt at hvis vi får en dreng (jeg er gravid) bytter vi tøj så jeg får hendes drengetøj og hun vores datters tøj.
De hjalp os sågar med at flytte.
Så hvis det ikke var for min kæreste havde jeg nok ingen kontakt med dem.
Men nu sidder jeg tilbage her og føler mig lidt udenfor... Det er her jeg har brug for jeres mening og brug for at høre jer sige at jeg er for nærtagende for burde jeg ikke havde været blevet inviteret med til spisen???
Da min kæreste gik sagde jeg at han måtte hilse dem. Men måske de har tænkt at der er en' der skal blive hjemme med vores datter så derfor er jeg ikke blevet inviteret.
Hvad siger I?? Kom med jeres ærlige mening!!
Anmeld