HVor længe har du været på kontanthjælp og hvor meget de ved om dig.
men jo som udgangspunkt må de godt gøre det. Det kommer bare ikke til en særlig god fordel for dem for når du kan mærke du får flere smerter jamen så må du gå hjem. Du skal også kunne fungere derhjemme.
Jeg er selv i samme situation som dig (næsten) jeg fik et piskesmæld i 2010. Og er også i arbejdsprøvning ved kommunen. Jeg er blevet afprøvet i forskellige ting efterhånden. Og de ved godt at jeg ikke kan holde til ret meget. Så derfor har de lært at jeg ikke kan klare et fuldtidsjob.
og at andre siger du ikke burde kunne klare et barn mere når du ikke kan klare et fuldtidsjob er noget fis. Og den situation kan kun en kroniker forstå.
jeg er selv gravid med mit andet barn. Og det er der ikke blevet stillet spørgsmål til ved kommunen fordi de godt ved at der er stor forskel på hvordan en kroniker har det når man selv kan styrer hverdagen. Og når man bliver kastet ud i forskellige ting. For mit ved komne er der mange stillinger jeg ikke kan stå i. Ved for meget brug af mine arme for jeg mange smerter. Og som kroniker finder man selv sin grænse når de vedkommer børn. Det er hårdt at være mor når man er kroniker ja, men man ved også præcis hvad der skal til for at få ens smerter ned på normalen når man er i sit hjem. Plus man har hjælp udefra. Jeg havde dog ikke lige set at jeg ville blive enlig mor men det blev jeg for 3 mdr siden så jeg ved godt det bliver utrolig hårdt når lillebror kommer. Men jeg har faren og familien til at hjælpe og aflaste mig.
men som sagt må du gøre som kommunen siger men når din grænse er nået i forhold til dine smerter siger du fra så enkelt er det 
Anmeld