Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Jeg fik afvide af overlægerne på hospitalet at jeg må slet ikke få nogen former for ppiller, da jeg for det første ikke kan tåle det hormon der er i dem, men for det andet fandt de også ud af at jeg har en blodsygdom så må slet ikke få nogen former for ppiller desværre
Jeg fik afvide af overlægerne på hospitalet at jeg må slet ikke få nogen former for ppiller, da jeg for det første ikke kan tåle det hormon der er i dem, men for det andet fandt de også ud af at jeg har en blodsygdom så må slet ikke få nogen former for ppiller desværre
Det lyder ikke til at være let
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Familie skriver: Det lyder ikke til at være let
Det er det desværre heller ikke.
Og det er endda rigtig svært da det jo først er noget de/jeg fandt ud af i 13
Man kan få p plaster som beskyttelse... Det sidder et bestemt sted på huden i en uge, skifter det efter en uge, og så en gang til.. 3 uger med plaster, en uge uden.. Nemt.. Og ingen piller..
Twinkle little star skriver: Man kan få p plaster som beskyttelse... Det sidder et bestemt sted på huden i en uge, skifter det efter en uge, og så en gang til.. 3 uger med plaster, en uge uden.. Nemt.. Og ingen piller..
Må prøve og forhører mig hos lægen og på hospitalet, for vil selvf ikke gøre noget uden at have snakket med dem, da der er store chancer for at jeg får en blodprop igen
Anonym skriver: Må prøve og forhører mig hos lægen og på hospitalet, for vil selvf ikke gøre noget uden at have snakket med dem, da der er store chancer for at jeg får en blodprop igen
Men hvis det er hormonet du ikke kan tåle, er det jo ligegyldigt. For det er i alle former for prævention til kvinder, ud over koberspiral.
Freyjasmor skriver: Men hvis det er hormonet du ikke kan tåle, er det jo ligegyldigt. For det er i alle former for prævention til kvinder, ud over koberspiral.
Det er hormonet i dem/det jeg ikke kan tåle, det er det der gør at jeg fik/får blodpropper.
Anonym skriver: Det er hormonet i dem/det jeg ikke kan tåle, det er det der gør at jeg fik/får blodpropper.
Så kan du jo bare få en kobberspiral.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128