Muligvis gravid..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2014

Familie

Anonym skriver:

Jeg fik afvide af overlægerne på hospitalet at jeg må slet ikke få nogen former for ppiller, da jeg for det første ikke kan tåle det hormon der er i dem, men for det andet fandt de også ud af at jeg har en blodsygdom  så må slet ikke få nogen former for ppiller desværre 

Det lyder ikke til at være let 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2014

Anonym trådstarter

Familie skriver:

Det lyder ikke til at være let 

Det er det desværre heller ikke.  

Og det er endda rigtig svært da det jo først er noget de/jeg fandt ud af i 13 

Anmeld

26. november 2014

Tip!

Man kan få p plaster som beskyttelse... Det sidder et bestemt sted på huden i en uge, skifter det efter en uge, og så en gang til.. 3 uger med plaster, en uge uden.. Nemt.. Og ingen piller.. 

Anmeld

27. november 2014

Anonym trådstarter

Twinkle little star skriver:

Man kan få p plaster som beskyttelse... Det sidder et bestemt sted på huden i en uge, skifter det efter en uge, og så en gang til.. 3 uger med plaster, en uge uden.. Nemt.. Og ingen piller.. 

Må prøve og forhører mig hos lægen og på hospitalet, for vil selvf ikke gøre noget uden at have snakket med dem, da der er store chancer for at jeg får en blodprop igen 

Anmeld

27. november 2014

FogL

Anonym skriver:

Må prøve og forhører mig hos lægen og på hospitalet, for vil selvf ikke gøre noget uden at have snakket med dem, da der er store chancer for at jeg får en blodprop igen 

Men hvis det er hormonet du ikke kan tåle, er det jo ligegyldigt. For det er i alle former for prævention til kvinder, ud over koberspiral. 

Anmeld

27. november 2014

Anonym trådstarter

Freyjasmor skriver:

Men hvis det er hormonet du ikke kan tåle, er det jo ligegyldigt. For det er i alle former for prævention til kvinder, ud over koberspiral. 

Det er hormonet i dem/det jeg ikke kan tåle, det er det der gør at jeg fik/får blodpropper.

Anmeld

27. november 2014

modesty

Anonym skriver:

Det er hormonet i dem/det jeg ikke kan tåle, det er det der gør at jeg fik/får blodpropper.

Så kan du jo bare få en kobberspiral.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.