Muligvis gravid..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.428 visninger
26 svar
8 synes godt om
26. november 2014

Anonym trådstarter

Hej piger/damer. 

Jeg har brug for at hører jeres mening og/eller jeres råd.

Jeg har i 1 uges tid haft ondt lige omkring lysken, og har sådan lidt hård i trussekanten, har også total ædefilp og er nu gået 1 uge over mens.

Så piger/damer vil i mene at jeg er gravid og burde gå til lægen.

Og for det andet hvordan skal jeg sige det til kæresten? Fordi vi har først planlagt at der skulle komme en lille ny, efter jeg har afsluttet min uddannelse.

Hilsen den anonyme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2014

CLB

Hej,

Jeg synes først og fremmest du skal prøve at tag en gravidlitets test og se hvad den siger!(:

Anmeld

26. november 2014

Astoria

Profilbillede for Astoria

Ingen grund til lægen, tag en test 

Anmeld

26. november 2014

Stjerneskud84

Hvis du har en test hjemme nu, så skynd dig at få testet nu eller komme til lægen.. 

Hvordan du skal fortælle din kæreste det, ved jeg ikke lige.. I begge har vidst at muligheden for graviditet var der, hvis ingen af jer har brugt nogen form for prævention.. 

Anmeld

26. november 2014

Anonym trådstarter

CarolineLB skriver:

Hej,

Jeg synes først og fremmest du skal prøve at tag en gravidlitets test og se hvad den siger!(:

Den/dem jeg tog i sidste uge var negative, så derfor jeg lidt søger råd herinde.

Anmeld

26. november 2014

Anonym trådstarter

Stjerneskud84 skriver:

Hvis du har en test hjemme nu, så skynd dig at få testet nu eller komme til lægen.. 

Hvordan du skal fortælle din kæreste det, ved jeg ikke lige.. I begge har vidst at muligheden for graviditet var der, hvis ingen af jer har brugt nogen form for prævention.. 

Jeg har de ulempe at jeg ikke må tage p-piller, da jeg ikke kan tåle de hormon de frigiver, og må heller ikke få spiral, fik jeg strengt af vide af overlægen, da jeg havde en blodprop i benet i marts/april 13.

Anmeld

26. november 2014

Heidi.R.

Anonym skriver:

Jeg har de ulempe at jeg ikke må tage p-piller, da jeg ikke kan tåle de hormon de frigiver, og må heller ikke få spiral, fik jeg strengt af vide af overlægen, da jeg havde en blodprop i benet i marts/april 13.

Hmm ja så er det måske lidt svært, men jeg tror bare at der kan nå at ha sket meget siden i sidste uge, så helt klart at en ny g test igen,, 

og selv om du måske ikke helt er færdig med din uddannelse, så finder i sikkert også ud af det, børn er bare en gave i livet, de kommer altså bare ikke lige så let... 

Anmeld

26. november 2014

Stjerneskud84

Anonym skriver:

Okey på den måde.. 

Hvis du har en test, så skynd dig at teste... 

Anmeld

26. november 2014

Anonym trådstarter

Heidi.R. skriver:

Hmm ja så er det måske lidt svært, men jeg tror bare at der kan nå at ha sket meget siden i sidste uge, så helt klart at en ny g test igen,, 

og selv om du måske ikke helt er færdig med din uddannelse, så finder i sikkert også ud af det, børn er bare en gave i livet, de kommer altså bare ikke lige så let... 

Vi har en dejlig søn på 3½ år i forvejen og vi elsker ham højere end noget andet, og ja må købe en test og tage, så må vi se hvad der sker

Anmeld

26. november 2014

Anonym trådstarter

Stjerneskud84 skriver:

Okey på den måde.. 

Hvis du har en test, så skynd dig at teste... 

Ja, jeg må købe en test i morgen, og se hvad den siger  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.