Gravid eller blærebetændelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2014

got2b

Anonym skriver:

Jeg vil kun være omkring 3+ et eller andet:-) 

Så det var mere om det var symptomer på graviditet med de menstruationslignende smerter eller om det er blærebetændelse og hvordan man måske mærker forskel:-) 

Jeg testede positiv 3+2/3. Blærebetændelse kommer hvis du går meget på wc, eller været meget i varme og så evt gået ud i kulden (: jeg har hvertfald aldrig hørt at det skulle være et symtopm. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2014

Anonym trådstarter

ønskemor skriver:

Det lyder som en god idé. Hvor lang tid har i forsøgt? 

Siden maj. Så lidt tid siden:-) 

Anmeld

24. november 2014

Anonym trådstarter

got2b skriver:

Jeg testede positiv 3+2/3. Blærebetændelse kommer hvis du går meget på wc, eller været meget i varme og så evt gået ud i kulden (: jeg har hvertfald aldrig hørt at det skulle være et symtopm. 

Det er ikke det jeg spørger om. For jeg ved godt at blærebetændelse ikke er et symptom på graviditet. Men jeg spørger om hvordan man kan mærke forskel på en graviditet og en blærebetændelse. Altså at man enten har det ene eller det andet:-) 

Anmeld

24. november 2014

got2b

Anonym skriver:

Det er ikke det jeg spørger om. For jeg ved godt at blærebetændelse ikke er et symptom på graviditet. Men jeg spørger om hvordan man kan mærke forskel på en graviditet og en blærebetændelse. Altså at man enten har det ene eller det andet:-) 

Tror jeg ikke du kan mærke. Jeg eller rettere min kæreste mærkede det ved jeg havde humørsvninger, træt og spiste for mere eller mindre tre ��. Hvis man er gravid, mærker man tit ikke blærebetændelsen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.