Gravid eller blærebetændelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.516 visninger
13 svar
0 synes godt om
24. november 2014

Anonym trådstarter

Hvordan ved man om det er blærebetændelse eller en graviditet når man er så tidlig henne i cyklus at man ikke kan teste positivt endnu? 

Jeg har før haft blærebetændelse uden at det har gjort ondt når jeg har tisset. Men jeg har ikke været gravid før:-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2014

Kærlighediminmave

Anonym skriver:

Hvordan ved man om det er blærebetændelse eller en graviditet når man er så tidlig henne i cyklus at man ikke kan teste positivt endnu? 

Jeg har før haft blærebetændelse uden at det har gjort ondt når jeg har tisset. Men jeg har ikke været gravid før:-) 

Tg til lægen og aflevere en urin prøve det er vist det nemmeste for dig

Anmeld

24. november 2014

Anonym trådstarter

ønskemor skriver:

Tg til lægen og aflevere en urin prøve det er vist det nemmeste for dig

Jeg forklarede lægen hvordan landet lå og hun skrev bare recept på penicillin. Jeg fortalte at jeg muligvis kunne være gravid. 

Anmeld

24. november 2014

Kærlighediminmave

Anonym skriver:

Jeg forklarede lægen hvordan landet lå og hun skrev bare recept på penicillin. Jeg fortalte at jeg muligvis kunne være gravid. 

Testede de dit urin for uvi før han udskrev penicillin?  

Anmeld

24. november 2014

got2b

Ik for at male fanden på væggen. Men jeg har personligt ikke troet på at man kan mærke om man er gravid, fordi man har blærebetændelse. Jeg har så haft blærebetændelse fire gange nu hvor jeg er gravid, og uden at vide det. Men hvor langt vil du være hvis du er gravid? 

Anmeld

24. november 2014

Anonym trådstarter

ønskemor skriver:

Testede de dit urin for uvi før han udskrev penicillin?  

Niks. Jeg ringede til dem. For jeg tænkte at jeg så kunne komme ned med en kop i morgen tidlig inden arbejde. Men hun ville ikke se mig

Anmeld

24. november 2014

Kærlighediminmave

Anonym skriver:

Niks. Jeg ringede til dem. For jeg tænkte at jeg så kunne komme ned med en kop i morgen tidlig inden arbejde. Men hun ville ikke se mig

Ej hvor dårligt 

Anmeld

24. november 2014

Anonym trådstarter

got2b skriver:

Ik for at male fanden på væggen. Men jeg har personligt ikke troet på at man kan mærke om man er gravid, fordi man har blærebetændelse. Jeg har så haft blærebetændelse fire gange nu hvor jeg er gravid, og uden at vide det. Men hvor langt vil du være hvis du er gravid? 

Jeg vil kun være omkring 3+ et eller andet:-) 

Så det var mere om det var symptomer på graviditet med de menstruationslignende smerter eller om det er blærebetændelse og hvordan man måske mærker forskel:-) 

Anmeld

24. november 2014

Anonym trådstarter

ønskemor skriver:

Ej hvor dårligt 

Ja meget. Jeg skal til gynækolog senere på ugen for udredning af pcos, så kan  jeg måske tale med ham om det:-) 

Anmeld

24. november 2014

Kærlighediminmave

Anonym skriver:

Ja meget. Jeg skal til gynækolog senere på ugen for udredning af pcos, så kan  jeg måske tale med ham om det:-) 

Det lyder som en god idé. Hvor lang tid har i forsøgt? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.