Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Michfich skriver: Åh fy føj en graviditet du har dig håber det lysner så du ikke går helt frem til fødslen og kun døjer med dårligdomme.
Åh fy føj en graviditet du har dig håber det lysner så du ikke går helt frem til fødslen og kun døjer med dårligdomme.
Ja denne gang er det ikke sjovt!
Med min søn var der intet! Han er 2 1/2 år nu, men de tvang mig til at prøve at føde ham - på trods af at mit bækken er meget skævt, da jeg kørte galt for 8 år siden. Og de trak fødslen meget langt ud - indtil jeg efter 30 timer med veer havde været 9-10 cm åben i 9 timer!! Så besluttede de at lave et akut kejsersnit, fordi han på de 30 timer ikke havde rykket sig en mm!
Men denne gang er de bevidste om alting, og almindelig fødsel har aldrig været på tale i denne graviditet Så jeg ved præcis hvornår og hvordan hun kommer ud, allerede nu. Så det er ikke helt almindeligt at man døjer SÅ meget som jeg bare rolig..
Jeg er bare pænt uheldig, lige på det punkt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Michfich skriver: Det lyder lidt som min situation (det er dog sjældent jeg synes det gør ondt, nærmere bare meget ubehageligt).. Det er nok meget godt at gå til lægen når det gør ondt ja men det er også kedeligt at få sådan et svar, især hvis man har hørt det før. Held og lykke med lægebesøget.
Det lyder lidt som min situation (det er dog sjældent jeg synes det gør ondt, nærmere bare meget ubehageligt)..
Det er nok meget godt at gå til lægen når det gør ondt ja men det er også kedeligt at få sådan et svar, især hvis man har hørt det før. Held og lykke med lægebesøget.
Lægen mente det var ok. Blev lige testet for blærebetændelse, men hun sagde at nogle bare har mange plukveer og mærker dem tydeligt, og så længe de ikke bliver regelmæssige og ve-agtige, så var det intet problem
Så jeg tager den med ro, når det er muligt, og satser på det går godt resten af tiden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128