mens smerter uden mens??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2014

Krydserfingre

Anonym skriver:

Det ved jeg ikke? 

Okay. Kunne godt være du havde snakket med lægen og de havde svar du først skulle have prøvet i X antal måneder, siden du først får det tjekket nu. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2014

Anonym trådstarter

Pigeeeeen skriver:

Okay. Kunne godt være du havde snakket med lægen og de havde svar du først skulle have prøvet i X antal måneder, siden du først får det tjekket nu. 

Nej har bare ventet pga at jeg har været på prævention. De vil ikke gøre noget bare fordi det ikke lykkes med det samme jo. Man er nødt til at være lidt tålmodighed i starten 

Anmeld

24. november 2014

Mother-love

Jeg har stemt blankt. For jeg har altid kun haft mens smerter op til maks 2 dage før min mens kommer.

Anmeld

24. november 2014

Anonym trådstarter

Mother-love skriver:

Jeg har stemt blankt. For jeg har altid kun haft mens smerter op til maks 2 dage før min mens kommer.

Det plejede jeg også at have :/

Tak for dit svar  

Anmeld

24. november 2014

Mother-love

Anonym skriver:

Det plejede jeg også at have :/

Tak for dit svar  

Men jeg tænker måske en graviditet? For jeg havde mens lign. Smerter i 2 uger da jeg blev gravid første gang.

Anmeld

24. november 2014

Anonym trådstarter

Mother-love skriver:

Men jeg tænker måske en graviditet? For jeg havde mens lign. Smerter i 2 uger da jeg blev gravid første gang.

Tanken har jo strejfet mig men jeg tør slet ikke tro på det. Tester jo negativ og den kan jo også bare være forsinket men synes bare det er mærkeligt at jeg så allerede havde mens smerter før forventet mens. Og den så bare ikke dukker op :/

Anmeld

24. november 2014

M&J87

Hvornår har du testet sidst?

Jeg havde mange mens smerter da jeg var gravid. Kunne først teste positiv 5-0

Anmeld

24. november 2014

WilliamDSTN

Anonym skriver:

Ja.. De fantastiske mens smerter men hov.. Menstruationen mangler? Hvor lang tid før menstruation har i oplevet at i har mens smerter INDEN menstruationen faktisk dukkede op? 

Vil i udfylde spørgeskemaet?? 

Jeg havde de der mens smerter da jeg fandt ud af jeg var gravid, kan det være det? jeg troede nemlig min mens var på vej fordi jeg havde den der murren i underlivet ligsom med mens 

Anmeld

24. november 2014

Anonym trådstarter

M&J87 skriver:

Hvornår har du testet sidst?

Jeg havde mange mens smerter da jeg var gravid. Kunne først teste positiv 5-0

I morges, 4+5 har haft mensmerter næsten hele aftenen men der er ik kommet noget endnu 

Anmeld

24. november 2014

M&J87

Jeg testede negativ 4+5, men svag positiv 5+0. 14 dage inden mens skulle komme havde jeg et par dage med stærke mens smerter. Så krydser for dig :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.