mens smerter uden mens??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: mens smerter FØR mens dukkede op?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.571 visninger
21 svar
0 synes godt om
24. november 2014

Anonym trådstarter

Ja.. De fantastiske mens smerter men hov.. Menstruationen mangler? Hvor lang tid før menstruation har i oplevet at i har mens smerter INDEN menstruationen faktisk dukkede op? 

Vil i udfylde spørgeskemaet?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2014

Anonym trådstarter

Slet ingen?  er jeg bare den eneste der har været ude for det

Anmeld

24. november 2014

Krydserfingre

Jeg har haft mens smerter, kramper i 3 ugers tid og ingen mens forstår det ikke!

Anmeld

24. november 2014

Anonym trådstarter

Pigeeeeen skriver:

Jeg har haft mens smerter, kramper i 3 ugers tid og ingen mens forstår det ikke!

Det er virkelig underligt og super træls at sidde fast her 

Anmeld

24. november 2014

Krydserfingre

Anonym skriver:

Det er virkelig underligt og super træls at sidde fast her 

Ja helt enormt irriterende! Og jeg er endda gået 5 dage over tid... Og tester negativ på en G test. Forstår det ikke

Anmeld

24. november 2014

Anonym trådstarter

Pigeeeeen skriver:

Ja helt enormt irriterende! Og jeg er endda gået 5 dage over tid... Og tester negativ på en G test. Forstår det ikke

Også mig. Har heldigvis en tid til blodprøve på ons da mine cyklusser svinger mellem 40 og 60 dage og det har de gjort i snart 8 måneder 

Anmeld

24. november 2014

Krydserfingre

Anonym skriver:

Også mig. Har heldigvis en tid til blodprøve på ons da mine cyklusser svinger mellem 40 og 60 dage og det har de gjort i snart 8 måneder 

Ja mine er der kun hver anden måned ca. Virkelig trættende. Men kan man først få blodprøve når der er gået så mange måneder som med dig? Jeg har kun på 4 måned om 1 uge nemlig.

Anmeld

24. november 2014

Anonym trådstarter

Pigeeeeen skriver:

Ja mine er der kun hver anden måned ca. Virkelig trættende. Men kan man først få blodprøve når der er gået så mange måneder som med dig? Jeg har kun på 4 måned om 1 uge nemlig.

Jeg tror ikke lægen vil gøre noget når du ikke har prøvet længere, 4 måneder er jo ingen tid endnu

Anmeld

24. november 2014

Krydserfingre

Anonym skriver:

Jeg tror ikke lægen vil gøre noget når du ikke har prøvet længere, 4 måneder er jo ingen tid endnu

Nej det er derfor jeg spørger om der skal gå ligeså lang tid som dig, 8 mdr eller? 

Anmeld

24. november 2014

Anonym trådstarter

Pigeeeeen skriver:

Nej det er derfor jeg spørger om der skal gå ligeså lang tid som dig, 8 mdr eller? 

Det ved jeg ikke? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.