Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja.. De fantastiske mens smerter men hov.. Menstruationen mangler? Hvor lang tid før menstruation har i oplevet at i har mens smerter INDEN menstruationen faktisk dukkede op?
Vil i udfylde spørgeskemaet??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Slet ingen? er jeg bare den eneste der har været ude for det
Jeg har haft mens smerter, kramper i 3 ugers tid og ingen mens forstår det ikke!
Pigeeeeen skriver: Jeg har haft mens smerter, kramper i 3 ugers tid og ingen mens forstår det ikke!
Det er virkelig underligt og super træls at sidde fast her
Anonym skriver: Det er virkelig underligt og super træls at sidde fast her
Ja helt enormt irriterende! Og jeg er endda gået 5 dage over tid... Og tester negativ på en G test. Forstår det ikke
Pigeeeeen skriver: Ja helt enormt irriterende! Og jeg er endda gået 5 dage over tid... Og tester negativ på en G test. Forstår det ikke
Også mig. Har heldigvis en tid til blodprøve på ons da mine cyklusser svinger mellem 40 og 60 dage og det har de gjort i snart 8 måneder
Anonym skriver: Også mig. Har heldigvis en tid til blodprøve på ons da mine cyklusser svinger mellem 40 og 60 dage og det har de gjort i snart 8 måneder
Ja mine er der kun hver anden måned ca. Virkelig trættende. Men kan man først få blodprøve når der er gået så mange måneder som med dig? Jeg har kun på 4 måned om 1 uge nemlig.
Pigeeeeen skriver: Ja mine er der kun hver anden måned ca. Virkelig trættende. Men kan man først få blodprøve når der er gået så mange måneder som med dig? Jeg har kun på 4 måned om 1 uge nemlig.
Jeg tror ikke lægen vil gøre noget når du ikke har prøvet længere, 4 måneder er jo ingen tid endnu
Anonym skriver: Jeg tror ikke lægen vil gøre noget når du ikke har prøvet længere, 4 måneder er jo ingen tid endnu
Nej det er derfor jeg spørger om der skal gå ligeså lang tid som dig, 8 mdr eller?
Pigeeeeen skriver: Nej det er derfor jeg spørger om der skal gå ligeså lang tid som dig, 8 mdr eller?
Det ved jeg ikke?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128