iskiasnerve ?? Ondt i den ene balle ! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2014

tullemortilsnart2

Sissel skriver:

Synes du skal kontakte læge/fys. Ihvertfald tage det seriøst.. Mit er ikke gået væk efter 1. graviditet.. Og nu 3. gang og jeg så godt som handikappet pga slem bækkenløsning. Hvad der er hønen og hvad der er ægget er selvfølgelig ikke til at sige.. Men det har helt sikkert gjort det værre.. 

okay, gik det heller ikke væk efter din første graviditet? altså har det fuldt dig fra 1. til 3. graviditet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2014

Sissel

lottelabs skriver:

okay, gik det heller ikke væk efter din første graviditet? altså har det fuldt dig fra 1. til 3. graviditet?

Ja genen i ballen, i iskiasnerven har fulgt mig de sidste 5 1/2 år, siden min første graviditet.. Desværre. 

Anmeld

24. november 2014

Skouboe

lottelabs skriver:

okay ja var ude at gå idag, kunne godt mærke det blev værre af det! 

Jamen skal man gøre noget ved det eller forsvinder det? ( kan sagtens leve med det nu her, for det er ikke direkte smerte.. bare en irriterende følelse)

synes jeg læste noget et sted med '.. kontakt en fys inden det bliver kronisk!' 

nogen der ved hvorfor det kommer?

Det kommer fordi dine ledbånd mv bliver bløde pga graviditet, dels for at gøre plads til maven og dels pga fødslen.

Bivirkninger kan være alt fra større fødder til de famøse iskiasproblemer, der opstår fordi bækkenet bliver blødere, og klemmer på nerven.

Jeg har stadig "glæde" af min her hvor min yngste er 4 1/2

Anmeld

24. november 2014

tullemortilsnart2

Sissel skriver:

Ja genen i ballen, i iskiasnerven har fulgt mig de sidste 5 1/2 år, siden min første graviditet.. Desværre. 

eej hvor surt. håber ikke det er sådan  i mit tilfælde også, ville i hvert fald blive ked af det hvis jeg ikke kan gå mine lange turer igen. :/

Anmeld

24. november 2014

Lililili

AnneBJ skriver:

Må jeg have lov at spørge om det påvirke de Din fødsel, i fald du fødte vaginalt? Min nerve er også voldsomt klemt og smertefuld trods diverse forskellige behandlingsmetoder. Det startede også i uge 15 denne gang, hvorimod det første gang først kom omkring uge 24 og faktisk nåede at forsvinde inden fødslen. De dage den er mest øm synes jeg det gør forfærdeligt ondt fx at tage en dyb indånding, så det kan bekymre mig lidt om det også bliver sådan under fødslen...

Nej det påvirkede slet ikke. Jeg havde frygtet at det ville gøre ondt når jeg skulle føde. ( fødte helt alm), men der var så mange andre smerter at forholde sig til, iskias var den sidste smerte jeg tænkte på Og efter fødslen var det helt væk  

Anmeld

25. november 2014

AnneBJ

LiLyKa skriver:

Nej det påvirkede slet ikke. Jeg havde frygtet at det ville gøre ondt når jeg skulle føde. ( fødte helt alm), men der var så mange andre smerter at forholde sig til, iskias var den sidste smerte jeg tænkte på Og efter fødslen var det helt væk  

Åh det glæder mig at høre! Tusind tak for dit svar! 

Anmeld

25. november 2014

msmukke

Havde rigtig meget bøvl med iskias nerven da jeg var gravid med min første. Jeg blev nød til at deltidsygemelde mig fra uge 15. Blev fuldtids sygemeldt i uge 30, der kunne jeg ikke holde det ud mere. Under fødselen havde jeg også en del smerter i nerven, men det forsvandt heldigvis efter. Kun er jeg gravid med nr to i uge 6, og mærkede den desværre i går, men håber derfor længe inden den rigtig driller. 

Anmeld

25. november 2014

Lililili

AnneBJ skriver:

Åh det glæder mig at høre! Tusind tak for dit svar! 

Det var da så lidt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.