Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så sidder jeg ved lægen. Venter kun på at komme ind og hører hans svar. Er godt nok nervøs, men hvorfor ved jeg ikke.. Sidste gang kunne lægen ikke se den var positiv så kunne komme tilbage efter 5 dage. Så håber de kan se det nu.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
msmukke skriver: Så sidder jeg ved lægen. Venter kun på at komme ind og hører hans svar. Er godt nok nervøs, men hvorfor ved jeg ikke.. Sidste gang kunne lægen ikke se den var positiv så kunne komme tilbage efter 5 dage. Så håber de kan se det nu.
Selvfølgedig kan han det! den er jo fin positiv!
Der var selvfølgelig ingen tvivl er i uge 6 termin den 28/7.
msmukke skriver: Der var selvfølgelig ingen tvivl er i uge 6 termin den 28/7.
Stort tillykke herfra jeg er også i uge 6
HVPigen skriver: Stort tillykke herfra jeg er også i uge 6
Tak stort tillykke til dig også, hvornår har du termin, er det dit første barn?
msmukke skriver: Tak stort tillykke til dig også, hvornår har du termin, er det dit første barn?
Ja det er vores første barn! har termin i Juni indtil videre, lægen havde beregnet mig til at være 10 uger henne i dag. men var til en privat tidlig scanning i lørsdag hvor jeg fik afvidejeg kun var i uge 6 . jeg har også haft en masse bøvl med mine cykluser. så jeg må have testet meget tidligt gravid selvom det er over 2 måneder siden jeg sidst har haft mens.
HVPigen skriver: Ja det er vores første barn! har termin i Juni indtil videre, lægen havde beregnet mig til at være 10 uger henne i dag. men var til en privat tidlig scanning i lørsdag hvor jeg fik afvidejeg kun var i uge 6 . jeg har også haft en masse bøvl med mine cykluser. så jeg må have testet meget tidligt gravid selvom det er over 2 måneder siden jeg sidst har haft mens.
Hvor spændene, jeg har også meget uregelmæssige menstrurationer. Da jeg blev gravid med min datter havde je tit cykluser på 70-80 dage så testede også positiv meget tidligt. Men denne baby her var der i først forsøg så det er så uvirkelig. Kan være vi skal følges lidt?
Den er da super fin positiv
Tillykke
Victoria's'mor skriver: Den er da super fin positiv Tillykke
Tak stadig uvirkelig for os, men vi skal nok lige vende os til det har fået det bekraftet det i dag
msmukke skriver: Hvor spændene, jeg har også meget uregelmæssige menstrurationer. Da jeg blev gravid med min datter havde je tit cykluser på 70-80 dage så testede også positiv meget tidligt. Men denne baby her var der i først forsøg så det er så uvirkelig. Kan være vi skal følges lidt?
Lyder som en rigtig god idé det vil jeg meget gerne! Ja det er underligt hvordan ens cyklus kan ændre sig. vi har prøvet og få spiren i 3,5 år. Den dag jeg testede positiv skulle jeg have lavet celleskrabså vi kunne komme videre til fertilitet behandling ! og BOMså havde jeg pludselig en svag streg. Jeg forstod det virkelig ikke! og tænkte det nok var mere en ønskestreg og jeg bildte mig noget ind! - men nej den var skam god nok! stregerne blev tydligerefor hverdag! Simpelhent en VILD følelse og stå med! nu håber vi bare alt er som det skal være, at den bliver derinde, og er sund og rask!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128