Tør jeg virkelig tro på det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.065 visninger
19 svar
4 synes godt om
23. november 2014

msmukke

Jeg testede positiv to gange i går. (Dog lidt svag, se billeder)

men har kun prøvet en månede og vi kan slet ikke tro det. Tager til lægen i morgen for at få det bekræftet, men er bange for at han siger jeg ikke er gravid selvom de to test viser positiv. Har igen ide om hvor langt jeg er henne. 

Det er kommet som et stort chok for os, vi har kun være sammen trehage på den måned

Ved vores første barn tog det os 8 måneder før vi stod med en positiv test, så vi ved ikke om det virkelig er sandt.

hvad er jeres mening? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2014

Bak

msmukke skriver:

men har kun prøvet en månede og vi kan slet ikke tro det. Tager til lægen i morgen for at få det bekræftet, men er bange for at han siger jeg ikke er gravid selvom de to test viser positiv. Har igen ide om hvor langt jeg er henne. 

Det er kommet som et stort chok for os, vi har kun være sammen trehage på den måned

Ved vores første barn tog det os 8 måneder før vi stod med en positiv test, så vi ved ikke om det virkelig er sandt.

hvad er jeres mening? 

Den er god nok! Stort tillykke Selvfølgelig er den også positiv hos lægen, når den ser så fin ud der! 

Anmeld

23. november 2014

msmukke

Bak skriver:

Den er god nok! Stort tillykke Selvfølgelig er den også positiv hos lægen, når den ser så fin ud der! 

Kan slet ikke forstå det.. Vi har haft så mange ting at tænke over den sidste måned, så det er sikkert også derfor det er gået så hurtigt iforhold til første gang. Ved du om man kan be lægen om en trykhedsscanning? Tror det vil få os til at tro på det rigtigt. Lyder dumt, men det kommer meget bag på os 

Anmeld

23. november 2014

Bak

msmukke skriver:

Kan slet ikke forstå det.. Vi har haft så mange ting at tænke over den sidste måned, så det er sikkert også derfor det er gået så hurtigt iforhold til første gang. Ved du om man kan be lægen om en trykhedsscanning? Tror det vil få os til at tro på det rigtigt. Lyder dumt, men det kommer meget bag på os 

Det tror jeg ikke, du får så meget ud af. En tryghedsskanning kan du dog selv købe for ca 400 kr flere steder i landet. Lægen sender kun til scanning, hvis der er tvivl om, hvor langt du er, eller hvis der skulle være bekymring i forhold til en ekstrauterin graviditet el.l. 

Men testen viser det jo også så fint, så slap du bare af og glæd dig over dit kommende barn En dejlig julenyhed for jer

Anmeld

23. november 2014

got2b

Den øverste ligner meget min, og brugte samme test mærke, og er da i uge 21+1.

Anmeld

23. november 2014

Moar2011

msmukke skriver:

hvad er jeres mening? 

Den viser da et tydeligt resultat - det kan i sagtens tro på 

TILLYKKE 

Anmeld

23. november 2014

msmukke

Bak skriver:

Det tror jeg ikke, du får så meget ud af. En tryghedsskanning kan du dog selv købe for ca 400 kr flere steder i landet. Lægen sender kun til scanning, hvis der er tvivl om, hvor langt du er, eller hvis der skulle være bekymring i forhold til en ekstrauterin graviditet el.l. 

Men testen viser det jo også så fint, så slap du bare af og glæd dig over dit kommende barn En dejlig julenyhed for jer

Vi var til tidlig scanning med min datter så det tror jeg også vi vil den her gang 

tror måske også jeg skal slappe a og lige vende mig til det. Har været en del stresset den seneste tid. 

En rigtig god julegave vi har fået os. Der kommer præcist til at være 3 år mellem dem. det er perfekt 

tak fordi du skrev, rigtig god aften til dig 

Anmeld

23. november 2014

msmukke

got2b skriver:

Den øverste ligner meget min, og brugte samme test mærke, og er da i uge 21+1.

Hvor langt var du henne der? Jeg havde en blødning den 19 (4 dage efter min spiral blev taget ud) men vidste ikke om det var pga det eller en menstruation. 

Anmeld

23. november 2014

got2b

msmukke skriver:

Hvor langt var du henne der? Jeg havde en blødning den 19 (4 dage efter min spiral blev taget ud) men vidste ikke om det var pga det eller en menstruation. 

3+1/2. Jeg har aldrig brugt sådan noget, men det er nok fordi du har fået den ud.

Anmeld

23. november 2014

Spirrevip

Stort tillykke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.