Hvad kalder du din mand/kæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Når jeg omtaler ham til (ikke venner men) bekendte siger jeg mand. Ellers bliver han omtalt som Mads(som sjovt nok er det han hedder) 

Til ham siger jeg som regel endten Skat eller Madsen. Han hedder Jensen, men den er bare sneget sig ind, og nu bruger jeg det.

Jeg bliver kaldt for kæreste af ham, da jeg ikke kan fordrage at blive kaldt KONE.. Så hellere hustru, men det synes vi heller ikke om. Ellers bliver jeg også kaldt for Mis, hvilket han har gjort i mange år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2014

LLT.

Lucky05 skriver:

Mand til andre, og skat til ham derhjemme ☺️ Men hvis jeg er sur på ham, er det oftest ved navn  

Haha samme her

Anmeld

23. november 2014

Hønsemor

Skat, skatter el. skattemand han har længe "bare" været min mand blandt andre selvom vi først bliver gift d. 6  Kalder ham kun ved navn, hvis jeg er sur (og så bliver jeg kaldt ved navn tilbage) eller hvis han ikke reagere ved de andre navne 

Jeg bliver kaldt skat, baby, mus og muser 

Anmeld

23. november 2014

Astoria

Profilbillede for Astoria

Fede (forkortelse af hans navn Federico), love (eller amore), tesoro (skat), darling og micio (kælenavn for kat). 

Jeg kalder ham aldrig ved hans rigtige navn! Den eneste undtagelse er når jeg skal omtale ham for danskere på skrift. Uheldig forkortelse af hans navn  

Anmeld

23. november 2014

Carina:-)

Karsten .

Er ikke til skat osv- Manden hedder Karsten så det kalder jeg ham

Anmeld

23. november 2014

Monski

Jeg kalder ham basse, han kalder mig for bebber, børnene bliver næsten kun kaldt for buller og tumle.. Aner faktisk ikke hvordan det er blevet sådan 

Anmeld

23. november 2014

lineog4

Hans navn, skat, søde, elskede... Der er ikke mønster i det. Og når jeg taler med børnene hedder han papa (far på italiensk). Til andre hans navn med mindre det er nogen der ikke kender os så introducerer jeg ham som min mand mand eller kære husbond 

Anmeld

23. november 2014

A1990

Kalder ham altid ved fornavn  

Vi kalder ikke hinanden for skat, det bryder jeg mig ikke så meget at man gør..

Anmeld

23. november 2014

missehxx

Skat, skatter men oftest bare ved navn �� skal være i virkelig godt humør hvis for at jeg kalder ham skat osv. Når jeg er ude så kalder jeg ham bare ved fornavn.

Anmeld

23. november 2014

Dafnies

Herhjemme kalder jeg ham for skat, skatter eller mås. Næsten aldrig hans navn - kun hvis han ikke hører efter! Så kalder jeg ham hans fulde navn Det virker! 

Han kalder mig for skat, mås, skatterknas, supermom, superjules... Hehe han har mange navne til mig..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.