Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Møller (efternavn), eller skat.
Hvis jeg er gnaven: ved fornavn eller funnyboy (vores datter hørte forkert en gang jeg sagde " bare ærgeligt Sonnyboy, og gentog med funnyboy, og siden da har det været sådan )
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Troldemommi skriver: Skat, Muldvarp eller Jeppe Monica
Skat, Muldvarp eller Jeppe
Monica
Muldvarp?! Hvor kommer det fra? (Sjovt at høre, når jeg nu ved hvem han er )
Herhjemme kalder jeg min kæreste, men siger mand til andre, for skat, for siger jeg hans navn, så får jeg lige øjnene, og et hårdt slag tilbage i hovedet " ikke bogstaveligt talt " så det er skat, og han kalder mig for skatte mus hvilket jeg dybt hader
Altså jeg kalder ham for ASKIM som betyder- Min kærlighed.
Eller Siskom- Som betyder min tykke (det er han overhovedet ikke omvendt Så er det mig der er den tykke)
Ellers siger jeg bare skat.
PernilleogLouis skriver: ja ren nysgerrighed - hvad kalder du din mand/kæreste???
ja ren nysgerrighed - hvad kalder du din mand/kæreste???
Skat og skatter en sjælden gang ved navn
LinLin skriver: Muldvarp?! Hvor kommer det fra? (Sjovt at høre, når jeg nu ved hvem han er )
Jeg mødte Jeppe på en chatside på internettet for 9 år siden og hans chatnavn var ReddaJoppe, den der muldvarp fra en svensk børneserie, og så har jeg kaldt ham det siden
ved godt det er skørt
Min mand hedder Kim og det hedder han både ude og hjemme, dog kalder jeg ham egentlig mest "far" også selvom ungerne ikke er der "Pappa-Joe" kan også forekomme, men det er sjældent
Han hedder også skat eller skatter herhjemme Og hvis han er dum kalder jeg ham både ved fornavn, mellemnavn og efter navn Og hvis han er fjollet kalder jeg ham ved hans fars navn (for de ligner hinanden helt vildt, og nogen gange lidt for meget)
Han kalder tilgengæld mig for en masse søde navne og for tiden bliver jeg kaldt "min smukke gravide kone" Det er nu hyggeligt. Selvom jeg ikke er til det alt for sukkersøde så det alligevel dejligt...
Kært "barn" mange navne
Mr lækker rød
Kaptajn grå skæg
Skat
Sørensen
Oftest darling, og engang imellem skat eller Tobias
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128