Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
got2b skriver: Ja det er rigtigt, vi har to i 56 og en til når hun bliver et halvt år (:
Ja det er rigtigt, vi har to i 56 og en til når hun bliver et halvt år (:
Og hvis I er så heldige at få en gylper, så skal I bruge meget tøj vi bruger i snit 4-5 sæt tøj Im dagen
Husk savlesmække
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
got2b skriver: Hvad skal man ha af tøj til de kære små? Altså vi har tre body, tre par strømper. Og hvor meget i hvert str, skal ha barn til først April. Måske slut Marts.
Hvad skal man ha af tøj til de kære små? Altså vi har tre body, tre par strømper. Og hvor meget i hvert str, skal ha barn til først April. Måske slut Marts.
En masse bodyer med lange ærmer - og korte ærmer Heldragter er også gode.
Som der er skrevet før, så kommer det meget an på, hvor tit du vil vaske tøj Får du en gylper som jeg gjorde 2. gang, så var det skønt at have en masse arvet tøj på lager, så ikke jeg skulle vaske tøj hver dag Strømpebukser er guld værd til de små, så ikke man skal kæmpe med bluser og bukser - og sokkerne bliver på
Str. har jeg købt lidt af hvert. Den første startede i en str. 56 - der havde jeg heldigvis ikke købt ret meget i str. 50 Den lille startede i en str. 50 Køb lidt i str. 50 og mere i 56. Du kan altid købe ekstra efter fødslen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128