Tøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

640 visninger
11 svar
0 synes godt om
22. november 2014

got2b

Hvad skal man ha af tøj til de kære små? Altså vi har tre body, tre par strømper. Og hvor meget i hvert str, skal ha barn til først April. Måske slut Marts. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Vi forventer et barn i den større ende, så intet str 50 her  

men vi har i str 56 og 62

10 hele sæt tøj (fx langærmet body, bløde bukser og strømper, eller kortærmet body og heldragt)

2 cardigans

3 par strømpebukser

1 køredragt + futter, luffer og elefanthue og hjelm. (Decemberbarn, i får nok ikke brug for så meget overtøj i de små str) 

1 bomuldshue i 56 til efter fødsel

Anmeld

22. november 2014

got2b

Mor11 skriver:

Vi forventer et barn i den større ende, så intet str 50 her  

men vi har i str 56 og 62

10 hele sæt tøj (fx langærmet body, bløde bukser og strømper, eller kortærmet body og heldragt)

2 cardigans

3 par strømpebukser

1 køredragt + futter, luffer og elefanthue og hjelm. (Decemberbarn, i får nok ikke brug for så meget overtøj i de små str) 

1 bomuldshue i 56 til efter fødsel

Vi ved ikke hvor stor hun er endnu, men tror ikke særlig stor. 

Ved jeg vil gå amok i kort og lange bodyer ��. Strømpebukser ku være en ide ��

Anmeld

22. november 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
got2b skriver:

Vi ved ikke hvor stor hun er endnu, men tror ikke særlig stor. 

Ved jeg vil gå amok i kort og lange bodyer ��. Strømpebukser ku være en ide ��

Nej det er også svært at vide første gang vi var begge to 4Kg+ da vi blev født og det var vores søn også og denne gang tyder det også på at hun bliver i hvertfald 3900g hvis jeg går til termin  

Anmeld

22. november 2014

Nystart

Kommer også an på om i har tørretumbler eller eij hvor meget i skal ha af hver 

Anmeld

22. november 2014

got2b

Nystart skriver:

Kommer også an på om i har tørretumbler eller eij hvor meget i skal ha af hver 

Min mand vil købe en.

Anmeld

22. november 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Hvad skal man ha af tøj til de kære små? Altså vi har tre body, tre par strømper. Og hvor meget i hvert str, skal ha barn til først April. Måske slut Marts. 

min datter er født midt i april og vi startede med at hun skulle have bodystocking og så strømpebukser (hun sparkede alm. strømper af), bukser og langærmet blue eller heldragt i størrelse 56 så vi havde en del, men da vi nåede hen på sommeren hvor det var meget varmt endte vi med kun at have ble og body - evt. kjoler - på hende, så der kunne vi godt have undværet alt det tøj vi arvede...

men nu hvor det igen er blevet koldt er jeg glad for at have 20-30 af stort set alt, for så skal vi ikke vaske så ofte - også selvom vi har både vaskemaskine og tørretumbler...

Anmeld

22. november 2014

got2b

Ms.Sunshine skriver:

min datter er født midt i april og vi startede med at hun skulle have bodystocking og så strømpebukser (hun sparkede alm. strømper af), bukser og langærmet blue eller heldragt i størrelse 56 så vi havde en del, men da vi nåede hen på sommeren hvor det var meget varmt endte vi med kun at have ble og body - evt. kjoler - på hende, så der kunne vi godt have undværet alt det tøj vi arvede...

men nu hvor det igen er blevet koldt er jeg glad for at have 20-30 af stort set alt, for så skal vi ikke vaske så ofte - også selvom vi har både vaskemaskine og tørretumbler...

Ja okay, vi arver os en del ��

Anmeld

22. november 2014

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)

Hej. 

Jeg vil sige, at det kommer meget an på, hvor ofte du vil vaske tøj. 

Jeg fødte i juli. Den første måned brugte hun str. 50. Der brugte vi fem kortærmede bodyer. To langærmede. En trøje. Fire strømpebukser/bukser med fod. 2 heldragte.

Fra en til tre måneder brugte hun 56. Der brugte vi ca.5 langærmede bodyer. 5 kortærmede.  En trøje. Tre bukser. 3 heldragter. 

Mit råd er derfor køb en lille smule str. 50 og 62. Men lidt mere i 56. Hvis man mangler kan man altid købe ekstra. Det lidt nemmere når man ved hvad man mest er til. 

I starten er det faktisk nemmest med heldragter. Men det jo hvad man lige er til. 

Anmeld

22. november 2014

got2b

Dig, mig og vores lille prinsesse <3 skriver:

Hej. 

Jeg vil sige, at det kommer meget an på, hvor ofte du vil vaske tøj. 

Jeg fødte i juli. Den første måned brugte hun str. 50. Der brugte vi fem kortærmede bodyer. To langærmede. En trøje. Fire strømpebukser/bukser med fod. 2 heldragte.

Fra en til tre måneder brugte hun 56. Der brugte vi ca.5 langærmede bodyer. 5 kortærmede.  En trøje. Tre bukser. 3 heldragter. 

Mit råd er derfor køb en lille smule str. 50 og 62. Men lidt mere i 56. Hvis man mangler kan man altid købe ekstra. Det lidt nemmere når man ved hvad man mest er til. 

I starten er det faktisk nemmest med heldragter. Men det jo hvad man lige er til. 

Ja det er rigtigt, vi har to i 56 og en til når hun bliver et halvt år (: 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.