Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kvist skriver: Kender det kun alt for godt.. Er 40+0 i morgen.. Og gider bestemt heller ikke mere.. har at en aktiv søn på 4, har været sygemeldt siden 18 august på grund af bækkensmerter og plukveer.. Samtidig har jeg fået konstateret graviditetssukkersyge og streptokokker.. Så nu må det gerne slutte, så jeg kan få nogle pebernødder ;D Hun møver heldigvis ret meget rundt dernede, og plukveerne er ret bidende, så tror (håber) ikke jeg har langt igen.. Hep hep hep - kom så lillesøster
Kender det kun alt for godt.. Er 40+0 i morgen.. Og gider bestemt heller ikke mere..
har at en aktiv søn på 4, har været sygemeldt siden 18 august på grund af bækkensmerter og plukveer..
Samtidig har jeg fået konstateret graviditetssukkersyge og streptokokker.. Så nu må det gerne slutte, så jeg kan få nogle pebernødder ;D
Hun møver heldigvis ret meget rundt dernede, og plukveerne er ret bidende, så tror (håber) ikke jeg har langt igen..
Hep hep hep - kom så lillesøster
Jeg krydser fingre for dig!! jeg mærker også mine plukveer mere og mere, især helt nede syd på så jeg håber de gør lidt gavn
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
cwl skriver: Ah det kan da godt være lidt tegnblødning. Håber det for dig, også så du kan få lov og føde selv
Ah det kan da godt være lidt tegnblødning. Håber det for dig, også så du kan få lov og føde selv
Har heldigvis fået grønt lys til at føde Så den bekymring er jeg heldigvis fri for (eller, så godt som. Man har jo trods alt stadig lidt større risiko for endnu et aks når man har fået et før). Men som udgangspunkt skal jeg bare føde!
har en følelse af at mine plukveer "roder" ved livmoderhalsen, så jeg håber håber håber at de er ved at modne det hele så de rigtige veer kan komme i gang
Mor11 skriver: Har heldigvis fået grønt lys til at føde Så den bekymring er jeg heldigvis fri for (eller, så godt som. Man har jo trods alt stadig lidt større risiko for endnu et aks når man har fået et før). Men som udgangspunkt skal jeg bare føde! har en følelse af at mine plukveer "roder" ved livmoderhalsen, så jeg håber håber håber at de er ved at modne det hele så de rigtige veer kan komme i gang
Fedt
håber jeg også for dig..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128