Vil bare gerne føde NU!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

815 visninger
12 svar
9 synes godt om
22. november 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

37+6, 15dage til termin og helt ærligt pissetræt af at være tung, besværet, træt og mor til en 3årig på samme tid!! Min grænse er nået, lige præcis NU! 

Har lidt plukveer her og der, og lidt murren on/off siden igår aftes, ellers ingenting.. Vil bare gerne at der snart sker noget. Vand der siver, murren der tager til - hvad som helst.. Argh!!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2014

anonym10101

Åh det kan jeg godt huske - det var bare min første så kedede mig så sindsygt. Jeg gik ud i haven, og gik ind igen. Gik ind for at handle og gik ud igen, ordnede mine negle og fjernede det igen så jeg kunne gøre det om. 

Jeg kan også godt huske hvor meget jeg havde lyst til, at slå folk når de sagde: "Hun bliver jo ikke derinde for altid" og "Bare rolig, hun kommer når hun kommer" men det er jo desværre sandt, hehe. 

Anmeld

22. november 2014

Mother-love

Åhhhh jeg føler med dig. Er selv 31+4 og alenemor til en 3 årig krudtugle. Kæft det kan være hårdt altså.

jeg glæder mig også til den dag jeg har født. For hold da op maven e tung og man er bare så træt hele tiden. Og man kan bare ikke lægge sig når behovet er der. Så man er bare helt udkørt når man når til om aftenen.

Anmeld

22. november 2014

AnneBJ

Jeg føler meget med dig!! Jeg er 38+5 og gider IKKE mere nu!  Det var helt galt da jeg igår til en julefrokost blev spurgt af en fremmed kvinde (som gav mig elevatorblikket): "Hoooold da op!! HvorNÅR skal du føde?!"
Jeg blev skidehidsig (og det ved vi allesammen godt slet ikke er fair over for hende osv.,) og svarede: På torsdag kl. 19.38. Det var til gengæld helt vildt skægt at se hendes ansigtsudtryk så det levede jeg højt på et par timer

Jeg har også en 3,5 årig herhjemme, møgdårligt bækken, en klemt ischiasnerve og halsbrand konstant! Så - selvom jeg gentager mig selv - jeg gider ikke mere nu!! Jeg blev sat i gang 41+3 med min søn, så jeg forventer at lidelserne varer noget tid endnu - om ikke andet bliver jeg da kun positivt overrasket hvis det går igang før..

Anmeld

22. november 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
AnneBJ skriver:

Jeg føler meget med dig!! Jeg er 38+5 og gider IKKE mere nu!  Det var helt galt da jeg igår til en julefrokost blev spurgt af en fremmed kvinde (som gav mig elevatorblikket): "Hoooold da op!! HvorNÅR skal du føde?!"
Jeg blev skidehidsig (og det ved vi allesammen godt slet ikke er fair over for hende osv.,) og svarede: På torsdag kl. 19.38. Det var til gengæld helt vildt skægt at se hendes ansigtsudtryk så det levede jeg højt på et par timer

Jeg har også en 3,5 årig herhjemme, møgdårligt bækken, en klemt ischiasnerve og halsbrand konstant! Så - selvom jeg gentager mig selv - jeg gider ikke mere nu!! Jeg blev sat i gang 41+3 med min søn, så jeg forventer at lidelserne varer noget tid endnu - om ikke andet bliver jeg da kun positivt overrasket hvis det går igang før..

Jeg er også på halsbrand!  Den virkelig smertefulde af slagsen  

Jeg gik også over tid sidst, dog kun 2dage!!  Men ja, det er nok til at jeg ikke tør tro på at det kan blive bare LIDT før tid denne gang. 

Men det er sgu lidt utroligt, her har vi gået i 38uger og ventet og ventet, og så er det de sidste 2-3 uger der vælter os af pinden  vi VED jo at de er her indenfor ret kort tid, men det er bare pissesvært at mase sig igennem den sidste tid.. 

Anmeld

22. november 2014

AnneBJ

Mor11 skriver:

Jeg er også på halsbrand!  Den virkelig smertefulde af slagsen  

Jeg gik også over tid sidst, dog kun 2dage!!  Men ja, det er nok til at jeg ikke tør tro på at det kan blive bare LIDT før tid denne gang. 

Men det er sgu lidt utroligt, her har vi gået i 38uger og ventet og ventet, og så er det de sidste 2-3 uger der vælter os af pinden  vi VED jo at de er her indenfor ret kort tid, men det er bare pissesvært at mase sig igennem den sidste tid.. 

Lige præcis..   Jeg kan huske da jeg talte ned "3 uger til NF" - "2,5 uge til MD" osv... nu er det MAX 3 uger - så er det HELT slut... og alligevel føles det som for evigt!

Anmeld

25. november 2014

cwl

Noget nyt?

Håber snart der sker noget. 

Anmeld

25. november 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
cwl skriver:

Noget nyt?

Håber snart der sker noget. 

Nope! Jeg troede ellers lige der var optakt til noget i morges, for da jeg var ude og tisse var der en smule blod på papiret. Meeeen, 30min efter var det væk igen.  Æv æv æv! 

Men hun rumsterer gevaldigt helt nederst i maven og ved udgangen, så hun ved da godt hvad hun skal  

Anmeld

25. november 2014

Kvist

Mor11 skriver:

37+6, 15dage til termin og helt ærligt pissetræt af at være tung, besværet, træt og mor til en 3årig på samme tid!! Min grænse er nået, lige præcis NU! 

Har lidt plukveer her og der, og lidt murren on/off siden igår aftes, ellers ingenting.. Vil bare gerne at der snart sker noget. Vand der siver, murren der tager til - hvad som helst.. Argh!!  

Kender det kun alt for godt.. Er 40+0 i morgen.. Og gider bestemt heller ikke mere..

har at en aktiv søn på 4, har været sygemeldt siden 18 august på grund af bækkensmerter og plukveer..

Samtidig har jeg fået konstateret graviditetssukkersyge og streptokokker.. Så nu må det gerne slutte, så jeg kan få nogle pebernødder ;D

Hun møver heldigvis ret meget rundt dernede, og plukveerne er ret bidende, så tror (håber) ikke jeg har langt igen..

Hep hep hep - kom så lillesøster

Anmeld

25. november 2014

cwl

Mor11 skriver:

Nope! Jeg troede ellers lige der var optakt til noget i morges, for da jeg var ude og tisse var der en smule blod på papiret. Meeeen, 30min efter var det væk igen.  Æv æv æv! 

Men hun rumsterer gevaldigt helt nederst i maven og ved udgangen, så hun ved da godt hvad hun skal  

Ah det kan da godt være lidt tegnblødning. Håber det for dig, også så du kan få lov og føde selv 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.