Pyh. Det er hårdt at læse det I skriver. Jeg kender følelsen!!!
Jeg havde en spontan abort i marts, som endte ud i et 2 måneders bløde helvede!! - endelig i juni fik jeg min menstruation... Og vi har forsøgt lige siden. Der er endnu ikke held 
Sidst jeg blev gravid, fik jeg en lille blødning en lille uge inden min menstruation skulle komme - og det har jeg læst mig til, skulle betyde at ægget sætter sig fast i slimhinden.
I fredags blødte jeg en lille bitte smule, og der har intet været siden. Jeg er ikke 100 på hvilken dag min menstruation kommer, da den siden den spontane abort, har været lidt uregelmæssig. Der er gået fra 24 dage til 27 dage.. Så ved ikke lige hvornår jeg skal teste.
Dog forsøger jeg at bilde mig ind, at min menstruation kommer, for jeg har muren i maven, lidt som mens smerter, så det kan ikke passe at jeg er gravid, men samtidig ligner det min sidste graviditet så meget, at jeg virkelig håber det, og jeg går samtidig også og bilder mig ind at jeg har ømme bryster, og at de er vokset, og jeg måske faktisk har lidt kvalme. Det er fandeme så latterligt hvad man får sig selv bildt ind, bare fordi man virkelig håber på to streger! og så en graviditet der ikke ender i en spontan abort IGEN!
Har I oplevet at bløde en smule inden forventet menstruation?
Anmeld