Du er velkommen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2014

Rikke _ Mor til Ida <3

Har du prøvet at skille den der test af? Jeg synes altså jeg kan fornemme noget gennem glasset 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2014

Mutti84

Vil altså også sige, at jeg kan ane et eller andet igennem glasset, når jeg vipper min skærm...  må vi se den test, du tog i dag?

Anmeld

21. november 2014

Anonym trådstarter

mutti84 skriver:

Vil altså også sige, at jeg kan ane et eller andet igennem glasset, når jeg vipper min skærm...  må vi se den test, du tog i dag?

Ja men det er nok bare en skygge. Den jeg tog idag var der end ikke en skygge på  

Anmeld

22. november 2014

Mulle0802

Melder mig også her, skulle have mens den 18. Men intet tegn på den er på vej, testede den 20 om eftermiddagen den var total negativ. Synes jeg har haft lidt jag i underlivet, men er tror næsten ikke jeg er gravid - efter 9 mdrs forsøg har jeg misset troen og venter næsten kun på det bliver februar så vi kan få hjælp

Anmeld

22. november 2014

Anonym trådstarter

Mulle0802 skriver:

Melder mig også her, skulle have mens den 18. Men intet tegn på den er på vej, testede den 20 om eftermiddagen den var total negativ. Synes jeg har haft lidt jag i underlivet, men er tror næsten ikke jeg er gravid - efter 9 mdrs forsøg har jeg misset troen og venter næsten kun på det bliver februar så vi kan få hjælp

Stadig ingen ting? Øv hvor er det træls! Havde du bestilt til ved lægen? Jeg ringer til lægen mandag angående blodprøver osv for at udelukke pco. 

Anmeld

22. november 2014

Mulle0802

Anonym skriver:

Stadig ingen ting? Øv hvor er det træls! Havde du bestilt til ved lægen? Jeg ringer til lægen mandag angående blodprøver osv for at udelukke pco. 

Har tidligere snakket med min læge da jeg havde uregelmæssig mens op til 6 mdr. efter jeg stoppede med p-ring men hun sagde vi kan få hjælp til februar, så vil ikke kontakte hende med mindre det virkelig er nødvendigt. 

Anmeld

22. november 2014

Anonym trådstarter

Mulle0802 skriver:

Har tidligere snakket med min læge da jeg havde uregelmæssig mens op til 6 mdr. efter jeg stoppede med p-ring men hun sagde vi kan få hjælp til februar, så vil ikke kontakte hende med mindre det virkelig er nødvendigt. 

Hvad så hvis du har pco?  Så får du stadig ingen hjælp før?

Anmeld

22. november 2014

Mulle0802

Har forstået PCO som man har lange cyklusser konstant? Jeg har haft følgende (to cyklusser efter jeg stoppede på p-ring kan ikke huske de to førstes længde) 49-31-28-53-29-34-27-29 og nu dag 34+ Den cyklus på 53 dage virkede som min cyklus sprang en mens over men ellers har jeg egentlig tænkt min cyklus ca var 30 dage. Jeg har været oppe ved hende siden første gang før mig ikke taget seriøst blot der kan gå 1/2-1 år før der er styr på cyklus. 

Anmeld

23. november 2014

Mulle0802

Har testet negativ i dag, og bestilt tid ved lægen for PCO, håber hun tager mig seriøst denne gang.

Anmeld

23. november 2014

Anonym trådstarter

Mulle0802 skriver:

Har testet negativ i dag, og bestilt tid ved lægen for PCO, håber hun tager mig seriøst denne gang.

Åh ha :/ jeg har slet ikke testet i weekenden. Tester imorgen og så skal jeg også have fat i lægen. Er på dag 41 idag :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.