Hvad tænker I med denne test??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2014

CC.

got2b skriver:

Eller stregen bliver jo mindre og mindre tydlig, den kan jo ik blive ved med at være der. Eller os bliver farven tværet ud.

Okay  

Jeg må vidst bare vente og se hvad fremtidige test siger, det hjælper vidst ikke at jeg bliver ved og ved og ved med at teste!!! Hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2014

got2b

maybepreggers skriver:

Okay  

Jeg må vidst bare vente og se hvad fremtidige test siger, det hjælper vidst ikke at jeg bliver ved og ved og ved med at teste!!! Hehe

Jeg testede hver dag, siden uge 3 (:

Anmeld

20. november 2014

CC.

got2b skriver:

Jeg testede hver dag, siden uge 3 (:

Jeg tror det er allerbedst for mig at vente med at teste igen til den dag jeg forventer min menstruation, for tænk nu HVIS det er en bio, så vil jeg ikke glæde mig for tidligt. Jeg er nemmelig kun 3+ noget, hvis det er noget der udvikler sig  

Anmeld

20. november 2014

got2b

maybepreggers skriver:

Jeg tror det er allerbedst for mig at vente med at teste igen til den dag jeg forventer min menstruation, for tænk nu HVIS det er en bio, så vil jeg ikke glæde mig for tidligt. Jeg er nemmelig kun 3+ noget, hvis det er noget der udvikler sig  

Hvornår skal du ha din mens da? (:

Anmeld

20. november 2014

CC.

got2b skriver:

Hvornår skal du ha din mens da? (:

Det skal jeg omkring d. 28, min cyklus er ikke helt regelmæssing nemmelig, så den svinger gerne (og for frustation til mig!!) nogle dage, nogengange en uge

Anmeld

20. november 2014

CC.

maybepreggers skriver:

Det skal jeg omkring d. 28, min cyklus er ikke helt regelmæssing nemmelig, så den svinger gerne (og for frustation til mig!!) nogle dage, nogengange en uge

Jeg er engelig lidt i tvivl nu hvor jeg tænker mig om.
jeg havde første dag mens d. 19 oktober og sidste dag d. 26, så jeg regner med at det er (ca) d. 28 jeg skal have mens??? 

Anmeld

20. november 2014

got2b

maybepreggers skriver:

Jeg er engelig lidt i tvivl nu hvor jeg tænker mig om.
jeg havde første dag mens d. 19 oktober og sidste dag d. 26, så jeg regner med at det er (ca) d. 28 jeg skal have mens??? 

Okay (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.