Hvad tænker I med denne test??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

841 visninger
16 svar
2 synes godt om
20. november 2014

CC.

Den øverste er taget i foregårs og den nedereste  er taget i dag. Har jeg fanget en bio?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2014

L-Mortil3

Måske, eller måske har du lidt tidligt fanget en graviditet der er som den skal være 

Anmeld

20. november 2014

CC.

L-Mortil2 skriver:

Måske, eller måske har du lidt tidligt fanget en graviditet der er som den skal være 

Jeg håber!!!  

Anmeld

20. november 2014

got2b

Jeg kan da se to streger på begge teste? (:

Anmeld

20. november 2014

CC.

got2b skriver:

Jeg kan da se to streger på begge teste? (:

Jeg kan også godt ane to streger, jeg er bare bange for, at det enten er skyggestreger eller at det ikke sætter sig fast. 

Men jeg er glad for at andre også kan se to streger, så det ikke bare er noget jeg bilder mig selv ind!! Jeg har før fået nogle test der var en skyggestreg på, så jeg frygter lidt at det er det igen. Selvom de denne gang er med lyserrød farve, det har jeg aldrig oplevet før  

Anmeld

20. november 2014

got2b

maybepreggers skriver:

Jeg kan også godt ane to streger, jeg er bare bange for, at det enten er skyggestreger eller at det ikke sætter sig fast. 

Men jeg er glad for at andre også kan se to streger, så det ikke bare er noget jeg bilder mig selv ind!! Jeg har før fået nogle test der var en skyggestreg på, så jeg frygter lidt at det er det igen. Selvom de denne gang er med lyserrød farve, det har jeg aldrig oplevet før  

En skygge streg er uden farve, så hvis stregen er lyserød, så er den positiv. 

Anmeld

20. november 2014

CC.

got2b skriver:

En skygge streg er uden farve, så hvis stregen er lyserød, så er den positiv. 

Jamen så ER de positive, for der er lyserød farve i dem begge to. Den øverste er dog blevet en mærkelig mørk, svag rød, men det gælder vel stadig - den er også 2 dage gammel nu  

Så krydser jeg bare fingre for det holder ved! 

Tusind, tusind tak for Jeres hurtige svar!!! 

Anmeld

20. november 2014

got2b

maybepreggers skriver:

Jamen så ER de positive, for der er lyserød farve i dem begge to. Den øverste er dog blevet en mærkelig mørk, svag rød, men det gælder vel stadig - den er også 2 dage gammel nu  

Så krydser jeg bare fingre for det holder ved! 

Tusind, tusind tak for Jeres hurtige svar!!! 

Jeg gemte mine i en uge, og til sidst forsvandt stregen, og jeg er da idag 20+5 (: og venter en lille pige.

Anmeld

20. november 2014

CC.

got2b skriver:

Jeg gemte mine i en uge, og til sidst forsvandt stregen, og jeg er da idag 20+5 (: og venter en lille pige.

Forsvandt stregen??? Det vidste jeg ikke kunne lade sig gøre  

Anmeld

20. november 2014

got2b

maybepreggers skriver:

Forsvandt stregen??? Det vidste jeg ikke kunne lade sig gøre  

Eller stregen bliver jo mindre og mindre tydlig, den kan jo ik blive ved med at være der. Eller os bliver farven tværet ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.