Positiv æl-test, men??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2014

Anonym trådstarter

Det jeg synes vare underligt er at den er bragende positiv 3 dage i træk.. Burde den ikke kun være det en gang? 

Min cyklus er ca +/- 30 dage. 

Jeg forventer mens omkring D. 30/11 eller 01/12., så må være ca på 20/21 dagen.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2014

Missy_B

Anonym skriver:

Det jeg synes vare underligt er at den er bragende positiv 3 dage i træk.. Burde den ikke kun være det en gang? 

Min cyklus er ca +/- 30 dage. 

Jeg forventer mens omkring D. 30/11 eller 01/12., så må være ca på 20/21 dagen.. 

Hvis du citerer vores indlæg - så får vi notifikationer og kan se at du har svaret

Nogen tester positiv længe - andre kort tid, derfor spurgte jeg om din cyklus, da det kunne være at den positive æl test så mange dage i træk kunne være en indikation på graviditet

Anmeld

21. november 2014

Anonym trådstarter

Missy_B skriver:

Hvis du citerer vores indlæg - så får vi notifikationer og kan se at du har svaret

Nogen tester positiv længe - andre kort tid, derfor spurgte jeg om din cyklus, da det kunne være at den positive æl test så mange dage i træk kunne være en indikation på graviditet

Ups, er ny herinde, så har ikke helt styr på det endnu.

Det burde bare ikke rigtig kunne være tilfældet, eftersom min sidste mens startede D. 1/11 og sluttede 4/11 vi har selvfølgelig haft sex i mellemtiden, men jeg har jo åbenbart først ægløsning nu?

Anmeld

21. november 2014

Missy_B

Anonym skriver:

Ups, er ny herinde, så har ikke helt styr på det endnu.

Det burde bare ikke rigtig kunne være tilfældet, eftersom min sidste mens startede D. 1/11 og sluttede 4/11 vi har selvfølgelig haft sex i mellemtiden, men jeg har jo åbenbart først ægløsning nu?

Du kan sagtens være en af dem som har lidt sen ægløsning.

Anmeld

21. november 2014

Anonym trådstarter

Missy_B skriver:

Du kan sagtens være en af dem som har lidt sen ægløsning.

Okay. Kan nemlig ikke se hvordan jeg skulle være gravid, da ægløsningen jo først kommer nu.

Men det undre mig nu stadig bare med 3 positive, 3 dage i træk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.