Positiv æl-test, men??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.807 visninger
14 svar
4 synes godt om
20. november 2014

Anonym trådstarter

Hjælp piger! 

Jeg havde en positiv æg-test idag, men har ikke opdaget / fundet noget af det omtalte elastiske æggehvide liggende udflåd?? 

Hvad kan kan dette betyde når nu testen var positiv? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2014

KThomsen

Den er ikke positiv den æl test. Stregerne skal være lige tydlige men den er tæt på at være der

Anmeld

20. november 2014

A. N. Onymsen

KThomsen skriver:

Den er ikke positiv den æl test. Stregerne skal være lige tydlige men den er tæt på at være der

Jo den er teststregen er den tydeligste 

Anmeld

20. november 2014

Anonym trådstarter

Teststregen er da meget mørkere end kontrolstregen.  

Men en jeg kan bare ikke forstå jeg så ikke har det meget omtalte klistrede æggehvidelign. slim? 

Anmeld

20. november 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Teststregen er da meget mørkere end kontrolstregen.  

Men en jeg kan bare ikke forstå jeg så ikke har det meget omtalte klistrede æggehvidelign. slim? 

Alle normalt fertile kvinder danner ægløsningsslim, det er sædcellernes trappe på vejen til befrugtningen. Nogle kvinder danner meget, andre mindre, nogle udskiller det nemt, andre ikke, det er helt individuelt. Lad være med at spekulere mere i det.

Anmeld

20. november 2014

Anonym trådstarter

Så når jeg har en positiv ægløsningstest, kan jeg godt regne med at jeg har ægløsning? Også selvom jeg ikke kan "finde" den såkaldte slim. 

Anmeld

20. november 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Så når jeg har en positiv ægløsningstest, kan jeg godt regne med at jeg har ægløsning? Også selvom jeg ikke kan "finde" den såkaldte slim. 

Ja, om 24-36 timer.

Anmeld

20. november 2014

Anonym trådstarter

Okay. Det er simpelthen for underligt, tester igen idag bragende positiv med en ægløgsningstest.. 

Anmeld

20. november 2014

Krydserfingre

Anonym skriver:

Okay. Det er simpelthen for underligt, tester igen idag bragende positiv med en ægløgsningstest.. 

Hvirfor er det underligt? Du er ægløsning - det vel ikke underligt. 

Anmeld

20. november 2014

Missy_B

Pigeeeeen skriver:

Hvirfor er det underligt? Du er ægløsning - det vel ikke underligt. 

Æl testen slår ud 24-36 timer FØR en eventuel ægløsning. Hos nogle kan den være positiv i et par dage, mens den hos andre måske kun er positiv i et halvt døgn eller mindre, det kan være derfor TS synes det er mærkeligt, hvis hun før ikke har haft positiv test flere dage i træk

til ts: - hvor er du i din cyklus? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.