Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Godaften piger,
Jeg fylder snart rundt og i den forbindelse har min kæreste selvfølgelig købt en gave til mig, men han har også spurgt mig direkte om jeg ikke ønsker mig en eller anden mere kæresteagtig ting han kan give mig.
Jeg vil vildt gerne giftes (han ved det godt - og vi har kendt hinanden i 11 år og har barn, så det er ikke en helt langt ude drøm), så det første der røg gennem hovedet på mig var, at han kunne da købe en ring og fri.. Sagde ikke noget, for vil ikke presse ham og er ikke sikker på, om jeg egentlig kan tillade mig det. Hvad siger i?
Har I ellers nogle gode forslag til kæresteting jeg kunne ønske mig af ham?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg syntes da at det lyder som et rigtig fint ønske!! Vh stine
Ja da...du kunne jo også selv fri til ham???
Men ellers kunne du sige, "jo snuttemus, jeg ønsker mig en MAND"
Eller jo nu skal du høre... "jeg har den her finger, den er enormt forfængelig og kunne virkeligt godt tænkt sig en sød lille ring for at se lidt mere moderne og smart ud"
Anonym skriver: Godaften piger, Jeg fylder snart rundt og i den forbindelse har min kæreste selvfølgelig købt en gave til mig, men han har også spurgt mig direkte om jeg ikke ønsker mig en eller anden mere kæresteagtig ting han kan give mig. Jeg vil vildt gerne giftes (han ved det godt - og vi har kendt hinanden i 11 år og har barn, så det er ikke en helt langt ude drøm), så det første der røg gennem hovedet på mig var, at han kunne da købe en ring og fri.. Sagde ikke noget, for vil ikke presse ham og er ikke sikker på, om jeg egentlig kan tillade mig det. Hvad siger i? Har I ellers nogle gode forslag til kæresteting jeg kunne ønske mig af ham?
Synes sagtens du kan ønske en ring, men synes ikke frieri skal være planlagt
MariaE skriver: Ja da...du kunne jo også selv fri til ham??? Men ellers kunne du sige, "jo snuttemus, jeg ønsker mig en MAND" Eller jo nu skal du høre... "jeg har den her finger, den er enormt forfængelig og kunne virkeligt godt tænkt sig en sød lille ring for at se lidt mere moderne og smart ud"
Hihi, den med MANDEN er lidt fin!
esioul skriver: Synes sagtens du kan ønske en ring, men synes ikke frieri skal være planlagt
Er egentlig enig med dig, ville jo så gerne at han selv overraskede mig.. Og ringe har jeg rigeligt af, så det skulle kun være for den specielle betydning
Men det er svært, for det er noget jeg har sukket efter i mange år efterhånden, og som faktisk går mig lidt på, på daglig basis. Men vil netop ikke presse ham til noget han ikke har lyst til.. Så må gå den svære vej og erkende, at jeg skal give slip på det og det ikke kommer til at ske
Har du evt andre gode forslag til kæresteagtige ønsker (ikke smykker, bruger dem ikke rigtig)?
Anonym skriver: Er egentlig enig med dig, ville jo så gerne at han selv overraskede mig.. Og ringe har jeg rigeligt af, så det skulle kun være for den specielle betydning Men det er svært, for det er noget jeg har sukket efter i mange år efterhånden, og som faktisk går mig lidt på, på daglig basis. Men vil netop ikke presse ham til noget han ikke har lyst til.. Så må gå den svære vej og erkende, at jeg skal give slip på det og det ikke kommer til at ske Har du evt andre gode forslag til kæresteagtige ønsker (ikke smykker, bruger dem ikke rigtig)?
Hva med sådan en oplevelsesbox med hotelophold for to eller lign?
Du kan ønske dig en ring, men ikke st han frier, det vil bare ødelægge det hele. Et frieri skal komme som en overraskelse. Måske er han bare ikke klar til at skulle sige ja? (:
esioul skriver: Hva med sådan en oplevelsesbox med hotelophold for to eller lign?
Det var en meget god idé, kunne være jeg lige skulle kigge på det.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128