Jeg blev selv mobbet i børnehaven.. Specielt en pige vidste lige præcis hvordan hun skulle ødelægge min dag lige fra jeg trådte ind ad døren.. Min mor gjorde hvad hun kunne for at få personalet til at tage affære, men 9 ud af 10 gange blev min mor mødt med at det nok var min egen skyld, jeg var for sart osv.. Jeg blev mobbet med alt hvad de kunne finde på, det tøj jeg havde på, at min far havde amerikanerbil, mit hår, mine sko, hvad jeg legede med, alt hvad de lige ku få drejet til at gøre mig ked af det..
Desværre kommer jeg fra en lille bitte by, så der var ik mulighed for at jeg kunne flytte børnehave.
Det gjorde også at det var de samme børn jeg kom i skole med og mobningen fortsatte helt op til 7. Kl som skolen gik til. Da jeg kom i 8. på en helt anden skole stoppede det sjovt nok.
Selvom det er mange år siden, sidder der stadig spor af det i mig. Og det har gjort at jeg er hende moren der sagtens kan sige fra over for de andre børn i mine pigers børnehave. Selvfølgelig med måde.
Så jo, børn i børnehaven mobber og ud fra min erfaring blir det ved hvis ikke det blir stoppet i tide! Så thumbs up for at i får værktøjer til at stoppe det!
Anmeld