Vægtstigning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2014

LLT.

Min vægt ligger altid på 43-44 kg (er 157 cm høj) 1.gang tog jeg 26 kg på, 2.gang 16 kg på og 3.gang 15 kg men alle gange er det forsvundet meget hurtigt igen, nu er det 14 dage siden jeg fødte nr3 og mangler 5 kg så er de 15 kg væk igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2014

Mor til guldklumpen

LLT. skriver:

Min vægt ligger altid på 43-44 kg (er 157 cm høj) 1.gang tog jeg 26 kg på, 2.gang 16 kg på og 3.gang 15 kg men alle gange er det forsvundet meget hurtigt igen, nu er det 14 dage siden jeg fødte nr3 og mangler 5 kg så er de 15 kg væk igen

Åh det lyder godt . Jeg er selv 165 og plejer at veje omkring 50 kg. Så skal jo nok tage mellem 10-15 kg på . Så 7-8 kilo i uge 29 er vel okay. Jeg har desværre lidt at plukveer, så har næsten ikke kunne bevæge mig. Men tak for svar .

Anmeld

20. november 2014

NNL

Jeg er 165 cm og vejede 54 da jeg blev gravid. Den dag jeg skulle have kejsersnit, vejede jeg 72 kg. Altså +18 kg. Men jeg havde en del vand i kroppen til sidst. Efter 4 mdr. var jeg på normalvægten igen, og det gik rigtig hurtigt i starten Så jeg tror ikke du skal bekymre dig

Anmeld

20. november 2014

Bb2015

Jeg er 165 cm høj og vejede før 53 kg  Nu er jeg oppe på 57 kg ved fulde 23 uger så det er allerede 4 kg oveni hatten, men spiser ikke mere end jeg plejer - tillader måske mig selv en ekstra kage engang imellem, men ellers ikke.
Tror det fortsætter stødt og hvis du var lidt petit før er det nok meget normalt det du har taget på 

Jeg tænker ihvertfald at mine 4 kg er voksende baby+voksende livmoder+fostervand+moderkage+større bryster og så er der måske gået ½-1 kg på lidt ekstra på hofterne, men synes mest det er mavsen, der har taget på, så det er nok mest graviditeten som vejer. 
Og det tror jeg også det er hos dig  Det er dejligt at baby vokser 

Anmeld

20. november 2014

LLT.

Venter en lille dreng til feb skriver:

Åh det lyder godt . Jeg er selv 165 og plejer at veje omkring 50 kg. Så skal jo nok tage mellem 10-15 kg på . Så 7-8 kilo i uge 29 er vel okay. Jeg har desværre lidt at plukveer, så har næsten ikke kunne bevæge mig. Men tak for svar .

Jeg synes det lyder helt fint det du har taget på indtil videre babys vægt er jo os en del af de 7-8 kg, her kom der 4055g baby ud 3.gang af de 15 kg, så det skal man os have i mente

nyd du nu graviditeten og spiser du sundt og varieret så holder vægten sig nok fint (os selvom der sq ryge en kage ind i ny og næ, siger slikmunden her)

held og lykke med det hele

Anmeld

20. november 2014

Chevro

Hejsa . Jeg venter mit første barn, hvilket er helt fantastisk.  Men jeg er lidt nysgerrig på hvor meget der er normalt at tage på?  Jeg er i uge 29 og har taget 7,5 kg på. Jeg fik lidt et chok da jeg så vægten i morges. Plejer at være en lille pige på 50 kg så synes det lyder af meget. Hvad er jeres erfaring?

Jeg spiser alt hvad der passer mig og alt hvad jeg har lyst til :-) 

uanset hvad det er, nærmest (: pånær alt det man selvfølgelig absolut ikke må!! 

Jeg spiste også sådan under min første graviditet - der tog jeg præcis 15,1 kg på. (:

jeg er nu i 23 uge, og har taget 4 kg på, men jeg tabte de 15 sidste gang på 3 uger, så er ikke så bange

Anmeld

21. november 2014

M (:

Hejsa . Jeg venter mit første barn, hvilket er helt fantastisk.  Men jeg er lidt nysgerrig på hvor meget der er normalt at tage på?  Jeg er i uge 29 og har taget 7,5 kg på. Jeg fik lidt et chok da jeg så vægten i morges. Plejer at være en lille pige på 50 kg så synes det lyder af meget. Hvad er jeres erfaring?

Jeg er 14+6 og jeg har taget 2,6 kg på.. Men har også spist ekstremt meget pga massiv kvalme ved den mindste sult.. 

I min sidste graviditet tog jeg 11 kg på i alt. Jeg fødte 36+3 og min søn vejede 2725 gram. 

Anmeld

21. november 2014

PST

Er 28+5 og har taget 6-6,5 kilo på - er selv en lille pige normalt. men det er ikke meget, men tværtimod en hel almindelig vægtøgning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.