Anonym skriver:
Min graviditet ja .. Hun har flere gange givet udtryk for hun synes jeg er grim med en tyk mave eller at jeg nok ikke bliver en god mor osv .... Men når hun siger det med et smil på læben har jeg ikke sagt noget.... Men hun siger det hele tiden ... Kan snart ikke mere 
Jeg tror godt jeg kender typen. På min kærestes side af familien har vi også en kvinde der kommer fra en noget anderledes kultur, og hun er sød og rar sådan overordnet, men hun kan også virkelig levere nogen svinere hvor man slet ikke ved hvor man skal kigge hen! Hun lyder dybt alvorlig, men ansigtet smiler
og vi er ellers selv meget store brugere af ironi og sarkasme, men det er bare IKKE på samme måde.
Nå, men, jeg forstår udmærket at du ikke har lyst til at skabe dårlig stemning når det nu har været lidt svært med forholdet i forvejen. Jeg ville nok gå til hendes mand, og fortælle stille og roligt at du inderligt føler med dem og kun ønsker dem det bedste, men at det er virkelig hårdt selv at stå midt i en lykkelig tid og få at vide gang på gang at man er grim eller uegnet. Om han ikke kunne prøve at tage en lille snak med hende om de her kommentarer, for det gør oprigtig ondt på dig!
Ligemeget hvor svært det er for dem, er det ikke en undskyldning for at sable jeres lykke ned!
Anmeld