Hej piger.
Jeg har brug for hjælp. Og specielt fra jer som har været eller er i behandling for at kunne blive gravid...
Jeg har en svigerinde som kommer fra et andet land. Hun er sød og er meget gavmild ... Ja hun har en masse helt fantastiske sider. Men nogen gange kan hun sige de mest hårde ting til en. Hun kan være rigtig tarvelig og gøre det med et smil på læben så man egentlig ikke kan sige noget til det ... Men har nu kendt hende i 8 år så ved godt det ikke altid er ment "for sjovt"...
Min bror og hende har prøvet i 4 år at blive gravide. Og de har været igennem 3 insemineringer (staves?) og skal nu igang med det jeg tror hedder IVU .. Altså hvor de får befrugtet tingene uden for livmoderen og sat op og alt det der..
Men ............ (nu kommer mit dilemma) ..... Både jeg og min søster er gravid og vi ses minimun en gang om ugen hele familien hvor de også er med. Og jeg kan se på hende at hun er så ked af hun ikke også er gravid. Og det gør mig så ondt. For jeg ønsker virkelig de snart får en lille baby. Men når hun bliver ved med at være så tarvelig over for mig ved at komme med små lede kommentarer til mig så bliver jeg sku lidt træt af hende.....
Jeg kan slet ikke sætte mig ind i hvordan de har det selvom jeg virkelig prøver.
Hvad kan jeg gøre for at bevare freden imellem os? ... For hvis det stod til mig så havde jeg sagt noget forlængst men når jeg ikke ved hvordan de har det så tør jeg alligevel ikke...
Jer der har været i denne situation. Hvordan var det for jer når andre blev gravide? var i sure på dem ? ... Eller på situationen? ... Hvad hjalp jer til at få det bedre? var der nogle kommentarer som i kan huske hjalp?
Jeg håber i kan hjælpe mig inden jeg bliver rigtig gal på hende
For det ønsker jeg ikke.... Det har taget os lang tid at få et godt forhold til hinanden pga kulturforskellen. nu vil jeg ikke have det her skal komme imellem os ...
Anmeld