Overvægt og graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2014

TrineMine86

Signe-bine skriver:

Hold kæft den baby- mave sidder godt på dig, du har intet at skamme dig over med vægten, du ser skide godt ud 

Åhh 1000 tak, det varmer da, men efter denne graviditet vil jeg nu prøve at få smidt alle de ekstra kg 

Og kan kun sige at du bestemt også har en super smuk baby-mave 

Hvornår har du termin? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2014

Rengyduck

Anonym skriver:

Hold da op det var hurtigt. Dejligt!

Ja, jeg er så lykkelig  

Anmeld

18. november 2014

Anonym trådstarter

Rengyduck skriver:

Ja, jeg er så lykkelig  

Kan jeg godt forstå! Glæder mig til det blir min tur

Anmeld

18. november 2014

Anonym trådstarter

lillespir24 skriver:

Da jeg blev gravid (som jeg er nu 26+4) vejede jeg 94 kg hvilket et 30 kg for meget til mig og blev gravid i første forsøg og har taget 4-5 kg på nu har ingen mave billeder da man ikke kan se på mig jeg er gravid da jeg 6-8 mdr før graviditet havde tabt 30+ kg 

Wow det var også mange kg at tabe. Tillykke med babyen k hvert fald

Anmeld

18. november 2014

crish89

TrineMine86 skriver:

Jeg vejer over 35 kg for meget vil jeg tro 

Nu her gik der over 1 år, på trods af vi ikke har brugt p-piller i 6 år.. 

Jeg er kun 20+ nu, men viser et billede fra denne graviditet 19+5 

Og så får du et fra 1 graviditet 40+3 

Jeg vejer også ca 35kg for meget det bare møg træls, men dejligt at se jeg ikke er den eneste overvægtige som har forsøgt graviditet længe. Vi har forsøgt nu 2 år og 3 år uden p piller, men ved ikke om jeg er gravid denne cyklus, venter på graviditets test fra nettet. 

Hvor dejligt det er lykkedes for jer, jeg har hele tiden fået af vide jeg ik bliver det grundet min overvægt, så heldigvis er det jo en bekræftelse for mig at vide du er blevet det, trods de 35kg. 

Anmeld

18. november 2014

Emilie91

Anonym skriver:

Vejer du 20kg for meget? Det ka man godt nok ikke se. Du så flot! 

Haha hvor du sød Men ja det gør jeg .. Hvertfald for at komme ned på en normal bmi ... 

Anmeld

18. november 2014

Bianka

Jeg vejede 20 kg for meget da jeg i 2. cyklus blev gravid første gang i 2011. Nu er jeg gravid igen og da jeg blev gravid i april måned vejede jeg 23 kg for meget. Blev gravid i første hug, til trods for både overvægt og min alder - var 36 år.  

Anmeld

18. november 2014

Anonym trådstarter

Bianka skriver:

Jeg vejede 20 kg for meget da jeg i 2. cyklus blev gravid første gang i 2011. Nu er jeg gravid igen og da jeg blev gravid i april måned vejede jeg 23 kg for meget. Blev gravid i første hug, til trods for både overvægt og min alder - var 36 år.  

Det var godt nok også hurtigt. Gid det var mig

Anmeld

18. november 2014

CH2012

TrineMine86 skriver:

Og billederne 

Du er superfin gravid!

Anmeld

18. november 2014

Bell'star

Anonym skriver:

Hej alle sammen. 

Jeg ville rigtig gerne høre om nogle af jer var overvægtige da i blev gravide - og hvor lang tid gik der inden i blev det? Jeg vejer ca 15 kg for meget, desværre. 

Og hvis i evt har nogle billeder af jeres maver da i var gravide og har kyst til at dele dem vikle det være rigtig dejligt. Tak.

undskylder for stavefejl, skriver fra mobilen. 

Jeg vejede ca 10-12 kilo for meget da jeg blev gravid i sin tid. Det tog 5måneder før den var der.

Det første billede er fra lige omkring halvvejs i graviditeten, og det andet er fra et par uger inden jeg fødte - 41+3 - (jeg tog "kun" 13 kilo på i graviditeten, men har tilgengæld beholdt de 10 af dem) 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.