Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg vejer ca. 15 kg for meget og er 31 år - den sad der efter 2 mdr. Dog var jeg knap nok hjemme i den første måned, så den tæller ikke så meget.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
TrineMine86 skriver: Og billederne
Og billederne
Hold kæft den baby- mave sidder godt på dig, du har intet at skamme dig over med vægten, du ser skide godt ud
Jeg vejede 20 kilo for meget. (jeg er ret lav) ...
Jeg har tabt 6 kilo i den her graviditet men dem skal jeg nok tage på igen senere ... Håber dog på at tabe mig i sidste ende.
Her er et billede fra 18+0 ..
Årh ja - og det tog os 7 måneder
Anonym skriver: Hej alle sammen. Jeg ville rigtig gerne høre om nogle af jer var overvægtige da i blev gravide - og hvor lang tid gik der inden i blev det? Jeg vejer ca 15 kg for meget, desværre. Og hvis i evt har nogle billeder af jeres maver da i var gravide og har kyst til at dele dem vikle det være rigtig dejligt. Tak. undskylder for stavefejl, skriver fra mobilen.
Hej alle sammen.
Jeg ville rigtig gerne høre om nogle af jer var overvægtige da i blev gravide - og hvor lang tid gik der inden i blev det? Jeg vejer ca 15 kg for meget, desværre.
Og hvis i evt har nogle billeder af jeres maver da i var gravide og har kyst til at dele dem vikle det være rigtig dejligt. Tak.
undskylder for stavefejl, skriver fra mobilen.
Jeg vejede 120 kilo da jeg blev gravid for 8 år siden. Første cyklus på Pergotime ( Je
g har PCO )
emiliedamm skriver: Jeg vejede 20 kilo for meget. (jeg er ret lav) ... Jeg har tabt 6 kilo i den her graviditet men dem skal jeg nok tage på igen senere ... Håber dog på at tabe mig i sidste ende. Her er et billede fra 18+0 ..
Vejer du 20kg for meget? Det ka man godt nok ikke se. Du så flot!
Rengyduck skriver: Jeg vejer ca. 15 kg for meget og er 31 år - den sad der efter 2 mdr. Dog var jeg knap nok hjemme i den første måned, så den tæller ikke så meget.
Hold da op det var hurtigt. Dejligt!
Signe-bine skriver: Jeg vejede 15 kg for meget da jeg blev gravid første gang. Nu her anden gang vejede jeg 20 kg for meget før jeg blev gravid! Begge graviditeter er opnået i første cyklus. Bum! ;-) Det ene billede er fra slutningen af min første graviditet, var 36+4 (har skrevet forkert på billedet) Andet billede er fra min nuværende graviditet omkring 12 uge - jeg vil lige sige at min mave er blevet større af babybule, men noget er selvfølgelig også deller :-)
Jeg vejede 15 kg for meget da jeg blev gravid første gang. Nu her anden gang vejede jeg 20 kg for meget før jeg blev gravid! Begge graviditeter er opnået i første cyklus. Bum! ;-)
Det ene billede er fra slutningen af min første graviditet, var 36+4 (har skrevet forkert på billedet)
Andet billede er fra min nuværende graviditet omkring 12 uge - jeg vil lige sige at min mave er blevet større af babybule, men noget er selvfølgelig også deller :-)
Wow det var hurtigt! Du må have nemt ved at blive gravid. Skønt. Og du ser fantastisk ud
Har desværre ingen billeder.
Første graviditet vejede jeg 12 kg for meget 4 cyklus blev jeg gravid
anden gang to det 2 måneder med 15 kg for meget. Endte i en sa
3 graviditet = nu ca 18 kg for meget. 10 måneder.
Da jeg blev gravid (som jeg er nu 26+4) vejede jeg 94 kg hvilket et 30 kg for meget til mig og blev gravid i første forsøg og har taget 4-5 kg på nu har ingen mave billeder da man ikke kan se på mig jeg er gravid da jeg 6-8 mdr før graviditet havde tabt 30+ kg
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128