Andre der synes det var hårdt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2014

Miss BananaHammock

grinny skriver:

Ja det kan man godt nok! Men kan også mærke at når alt det ræs med skanninger, blodprøver,  indsprøjtninger, inseminering osv. er over, så er jeg både psysisk og fysisk træt i et par dage.

Dejligt at jeg så har en kæreste der tager 110 % over i hjemmet så jeg lige kan komme ned i gear igen 

Han er guld værd sådan en kæreste! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2014

ErDuHerIkkeSnart

Kære Grinni

Det korte svar på dit spørgsmål: JA!!! Det er så pisse hårdt, at jeg aldrig havde forestillet mig noget lignende. Det er slidsomt, stressende, drænende for energi - øv!

Jeg synes at du er sej - det skal man vist være for at gå igennem alt det her. 

Held og lykke fremover!

Kh /S

PS: Jeg blogger lidt om mine erfaringer med at være i fertilitetsbehandling og om ufrivillig barnløshed. Måske nogen af jer vil læse med? www.erduherikkesnart.wordpress.com 

Anmeld

21. november 2014

grinny

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Kære Grinni

Det korte svar på dit spørgsmål: JA!!! Det er så pisse hårdt, at jeg aldrig havde forestillet mig noget lignende. Det er slidsomt, stressende, drænende for energi - øv!

Jeg synes at du er sej - det skal man vist være for at gå igennem alt det her. 

Held og lykke fremover!

Kh /S

PS: Jeg blogger lidt om mine erfaringer med at være i fertilitetsbehandling og om ufrivillig barnløshed. Måske nogen af jer vil læse med? www.erduherikkesnart.wordpress.com 

Man skal i hvert fald have styrken til at samle sig selv op når man falder.

Herhjemme tror jeg snart ikke der er noget der kan få os ned med nakken, vi har snart prøvet lidt af det hele, men vi holder sammen og vi kæmper 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.