Andre der synes det var hårdt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

919 visninger
12 svar
0 synes godt om
18. november 2014

grinny

Et eller andet sted er det vel altid hårdt når man er i denne kategori?

Men jeg synes simpelthen at det kræver så meget af mig - jeg gør det gerne, men nøj hvor bander jeg tit vores situation langt langt væk.

Jeg sidder nu i toget igen på vej mod København. Lige efter arbejde, komme ikke hjem først, så min kæreste imorges inden jeg forlod hjemmet kl. 6.30 - og ser ham først igen imorgen aften. Fordi vi bor i Nakskov = udkantsdanmark, må jeg tage denne lange tur, sove i København for at kunne komme til skanning imorgen.

Ingen tvivl om at jeg gerne gøre det, jeg vil gøre alt, men jeg hader at han ikke kan tage med mig selvom det bare er en skanning. Jeg hader at jeg ikke skal sove med ham. Jeg hader at det er så besværligt med offentligt transport 

Hvor ville jeg ønske det var nemmere, men sådan er det jo bare. Kan vi ikke bare være heldige denne gang? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2014

Miss BananaHammock

grinny skriver:

Men jeg synes simpelthen at det kræver så meget af mig - jeg gør det gerne, men nøj hvor bander jeg tit vores situation langt langt væk.

Jeg sidder nu i toget igen på vej mod København. Lige efter arbejde, komme ikke hjem først, så min kæreste imorges inden jeg forlod hjemmet kl. 6.30 - og ser ham først igen imorgen aften. Fordi vi bor i Nakskov = udkantsdanmark, må jeg tage denne lange tur, sove i København for at kunne komme til skanning imorgen.

Ingen tvivl om at jeg gerne gøre det, jeg vil gøre alt, men jeg hader at han ikke kan tage med mig selvom det bare er en skanning. Jeg hader at jeg ikke skal sove med ham. Jeg hader at det er så besværligt med offentligt transport 

Hvor ville jeg ønske det var nemmere, men sådan er det jo bare. Kan vi ikke bare være heldige denne gang? 

Kan virkelig godt forstå at du synes det er hårdt. Ikke nok med at man er i behandling og skal igennem alt det svære fysiske og psykiske, så skal du også igennem besvære og transport frem og tilbage. Kan virkelig godt forstå dig!! 

Anmeld

18. november 2014

grinny

Miss BananaHammock skriver:

Kan virkelig godt forstå at du synes det er hårdt. Ikke nok med at man er i behandling og skal igennem alt det svære fysiske og psykiske, så skal du også igennem besvære og transport frem og tilbage. Kan virkelig godt forstå dig!! 

Ja men hvad gør man ikke for drømmen? Når først vi igen bliver forældre vil vi jo se på det lille væsen og sige at det var det hele værd, men det gør det ikke mindre trættende idag  

og så er det jo også bare så mørkt og trist idag, det hjælper ikke rigtigt på situationen 

Anmeld

18. november 2014

Miia90

Kender det. Vi måtte igår vække Philippa på 3år kl 04.45m. For vi kunne køre til Fredriksberg kl 05.30. Vi skulle være derinde mellem  7.30-8.00 med mandens sæd også havde jeg tid 10.30 til inseminering 

Anmeld

18. november 2014

HopinWishin

Øv

Det er sgu hårdt.. og man ærgrer sig virkelig over hvorfor man ikke bare kan lave en baby hjemme i soveværelset

Håber heldet er med jer =) 

Anmeld

18. november 2014

grinny

Miia90 skriver:

Kender det. Vi måtte igår vække Philippa på 3år kl 04.45m. For vi kunne køre til Fredriksberg kl 05.30. Vi skulle være derinde mellem  7.30-8.00 med mandens sæd også havde jeg tid 10.30 til inseminering 

Ja sådan er det også her på selve inseminationsdagen. Der er ca 2 1/2 times kørsel 

men men men, man gør det jo gerne 

Anmeld

18. november 2014

grinny

HopinWishin skriver:

Øv

Det er sgu hårdt.. og man ærgrer sig virkelig over hvorfor man ikke bare kan lave en baby hjemme i soveværelset

Håber heldet er med jer =) 

Ja det er sgu lidt ærgerligt at vi ikke kan "finde ud af det", skulle nok have fulgt mere med i seksualundervisningen 

Anmeld

18. november 2014

Miss BananaHammock

grinny skriver:

Ja men hvad gør man ikke for drømmen? Når først vi igen bliver forældre vil vi jo se på det lille væsen og sige at det var det hele værd, men det gør det ikke mindre trættende idag  

og så er det jo også bare så mørkt og trist idag, det hjælper ikke rigtigt på situationen 

Man gør alt! Det er så imponerende hvordan man kan tilsidesætte sig selv! 

Heldigvis begynder Danmark snart at lyse af julens glæde og pynt også er aftenerne lige lidt nemmere at holde ud i vinterens mørke

Anmeld

19. november 2014

grinny

Miss BananaHammock skriver:

Man gør alt! Det er så imponerende hvordan man kan tilsidesætte sig selv! 

Heldigvis begynder Danmark snart at lyse af julens glæde og pynt også er aftenerne lige lidt nemmere at holde ud i vinterens mørke

Ja det kan man godt nok! Men kan også mærke at når alt det ræs med skanninger, blodprøver,  indsprøjtninger, inseminering osv. er over, så er jeg både psysisk og fysisk træt i et par dage.

Dejligt at jeg så har en kæreste der tager 110 % over i hjemmet så jeg lige kan komme ned i gear igen 

Anmeld

19. november 2014

81

grinny skriver:

Er selv fra Nakskov jo det er ikke nemt går selv og har løst til at fortælle mine venner det man gå i gennem men de forstå det ikke rigtig og vil heller ikke beklage mig over for dem så gå med det selv :-( som nok heller ikke er smart. Hvorfor gå du ikke til scanning hos hende i nyk og så sender hun dig vider når du skal insemineret. Så vis du har løst kan du godt søg mig som ven vis det er 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.