Hvad synes i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2014

lineog4

Anonym skriver:

Min søster er lige blevet 21 år. Vi ser desværre ikke hinanden så meget da vi begge har travlt og bor langt fra hinanden. 

Jeg havde tænkt at give hende et gavekort. Til en biftur med mig. Hele svineriet betalt af mig. Hun vælger bare film og så betaler jeg. 

Det siger min mand at jeg ikke kan. Man kan ikke give en gave hvor man selv skal have noget. Hvad siger i? 

Gør jeg da tit. Jeg har givet teaterforestilling, koncert osv.

jeg ville da blive rørt over sådan en gave og værdsætte den højere end endnu en ting. Tænk at nogen ønsker så meget at være sammen med mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2014

Lunae

Anonym skriver:

Min søster er lige blevet 21 år. Vi ser desværre ikke hinanden så meget da vi begge har travlt og bor langt fra hinanden. 

Jeg havde tænkt at give hende et gavekort. Til en biftur med mig. Hele svineriet betalt af mig. Hun vælger bare film og så betaler jeg. 

Det siger min mand at jeg ikke kan. Man kan ikke give en gave hvor man selv skal have noget. Hvad siger i? 

Det kan man sagtens!

jeg har en veninde, som jeg er på gave med - vi gir altid hinanden oplevelser! På den måde sikrer vi os, at vi ser hinanden

I år får min mand en oplevelsesgave af mig. Vi skal til koncert og ud at spise inden jeg ved at han blir super glad

Anmeld

18. november 2014

TNBC

Anonym skriver:

Sagtens. 

Vi giver vores far en tur i teater, hvor han selv kan vælge, men vi skal også med. en oplevelse bare os tre, ligesom i gamle dage.  

Anmeld

18. november 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Det kan man da sagtens og det er da en super ide. 

Jeg er selv blever overrasket af en veninde, der stod og sagde kom nu skal vi to på wellness, da min datter var 6 uger gammel, og det havde hun forberedt med min mand, så han blev hjemme og passede vores pige.. det var så skønt :-)

Jeg har selv lige givet en billet til Comedy Aid til en god veninde, hvor vi skal hygge sammen med mad og show, det glæder jeg mig til.. 

Anmeld

18. november 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Ja da - jeg ville blive glad for det. Også hvis jeg så vedkommende ofte. Det er da dejligt at tilbringe tid sammen

Hvis jeg gav gaven ville jeg smide en kop kaffe/øl efter filmen oveni

Anmeld

18. november 2014

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Det er da en fantastisk gave

Selv om det var en af de veninder, jeg så oftest, ville jeg blive super glad for at få den gave 

Anmeld

18. november 2014

Mor til Ella

Anonym skriver:

Jeg gav min far en bif tur incl mad sidste år til jul, det var den gave han blev synligt gladest for

Anmeld

18. november 2014

Røverdatter

Anonym skriver:

Selvfølgelig kan man det, hvis man vil

Jeg gav min kæreste en tur til Berlin i fødselsdags gave, og hans rejsepartner er selvfølgelig mig

Det er jo ligeså meget dét at I er sammen, som betyder noget. Det er en form for gave i sig selv..

Jeg synes det er oplagt at give en gave, hvor man selv er inkluderet - især når i ikke ses så ofte.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.