Hvad synes i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Kan man give sådan en gave?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

696 visninger
17 svar
3 synes godt om
18. november 2014

Anonym trådstarter

Min søster er lige blevet 21 år. Vi ser desværre ikke hinanden så meget da vi begge har travlt og bor langt fra hinanden. 

Jeg havde tænkt at give hende et gavekort. Til en biftur med mig. Hele svineriet betalt af mig. Hun vælger bare film og så betaler jeg. 

Det siger min mand at jeg ikke kan. Man kan ikke give en gave hvor man selv skal have noget. Hvad siger i? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2014

Mor Christa

Det synes jeg da sagtens man kan :-)

Da min far havde fødselsdag gav vi (børnene) ham en gave, som indebar at vi skulle ud og se Anders Matthesen.. Der betalte vi for os selv og for ham (og for vores mor), og så tog vi ud og så det sammen :-)

Oplevelses-gaver er da ligeså finde som materielle gaver :-) (Hvis ikke finere )

Anmeld

18. november 2014

aarhusmor

Jeg synes da det er en god gave. Ville da ønske at en af mine søstre tænkte på det - de bor også langt væk

Anmeld

18. november 2014

Mutti84

Elsker sådan nogle gaver! De er SÅ personlige! Og så får i jo også set hinanden, som i ikke gør så tit.

Sidste jul fik jeg en weekend på Kokkedahl slot af min mand (sammen med ham selvfølgelig) og jeg elskede det! 

Og sommeren 2013 gav jeg min mand en kærlighedsrejse til Santorini i fødselsdagsgave... dagen hvor vi skulle flyve vækkede jeg ham og sagde "tillykke med fødselsdagen skat, du har nu 1 time til at pakke en kuffert, for om 3 timer skal vi være i Billund, og så flyver vi til Santorini" han troede jeg havde planlagt en tur til ringridning i Aabenraa, så glæden var rigtig stor, da jeg endelig afslørede hans gave.. jeg betalte både for rejsen og for lommepengene... han kvitterede så med et frieri dernede��

Så det korte af det lange; Kanon gave!

Anmeld

18. november 2014

Soffy27

Det kan du da sagtens.. Oplevelsesgaver er altid skønne og personlige - det er jeg da sikker på at hun vil blive glad for. 

Anmeld

18. november 2014

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

Min søster er lige blevet 21 år. Vi ser desværre ikke hinanden så meget da vi begge har travlt og bor langt fra hinanden. 

Jeg havde tænkt at give hende et gavekort. Til en biftur med mig. Hele svineriet betalt af mig. Hun vælger bare film og så betaler jeg. 

Det siger min mand at jeg ikke kan. Man kan ikke give en gave hvor man selv skal have noget. Hvad siger i? 

Vil elske at få sådan en gave 

Anmeld

18. november 2014

migxher

Sagtens jeg har selv givet bio tur i gave til en veninde.

Anmeld

18. november 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Helt sikkert det er en god idé når I ikke ellers ses så tit

Det var noget andet hvis I boede tæt ved hinanden og sås tit

men ved det er sjældent så er det en god gave da hun så kan vælge tidspunktet udfra hvad der ellers passer ind i hendes liv og udfra hvad film hun gerne vil se osv

hvis I sås tit ville det virke lidt plat og billigt fundet på da man så bedre ville kunne sige okay her er biletterne til den og den dag på det og det tidspunkt

Anmeld

18. november 2014

betski

Anonym skriver:

Sagtens - sådan giver min veninde og jeg altid hinanden fødselsdagsgaver

Anmeld

18. november 2014

Frk_Louise

Det kan man da sagtens  Så har i da en god mulighed for at se hinanden!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.